Predvodnik novog vala: Arona je najava nove SUV ofenzive iz VW grupe, u kojoj se cilja na Captur, 2008 i društvo. Podjednako velike modele uskoro bi trebali dobiti Škoda i Volkswagen
Seat Arona nije rasni SUV, ali je po mjeri modernih kupaca
Pomamu kupaca za SUV automobilima proizvođači pokušavaju iskoristiti što bolje.
Posebice se u tome ističe VW Grupa, koja je posljednjih godinu dana u pravoj SUV ofenzivi. Paralelno sa Škodinim Karoqom i Volkswagenovim T-Rocom na naše tržište je stigla Arona, trenutno najmanji SUV VW grupe.
Testirali smo verziju s top paketom opreme i trocilindričnim benzinskim turbomotorom. Njegovih 115 KS idealna je mjera za Aronu, da nešto snažnije zapravo nije potrebno, pokazuju i performanse. Arona odlično ubrzava i 100 km/h dostiže za manje od 10 sekundi.
Vožnja je općenito vrlo dinamična, Arona se bez problema hvata u koštac sa zavojitim cestama, na kojima uopće nemate osjećaj da ste u povišenom SUV-u. Iako, ovo SUV treba uzeti s rezervom.
Arona nije nešto posebno udaljena od podloge, a nema niti 4x4 pogon (uopće nije u ponudi). Ovo je više urbani auto, a najveća prednost koja je posljedica SUV oblika karoserije je prostranost. U prtljažnik stane 400 litara, što je itekako mnogo za auto od samo 414 cm dužine.
Unutrašnjost je kvalitetna, no malo više maštovitosti ne bi bilo na odmet. Vanjski dizajn je mnogo bolje uspio. Cijena je na razini kompakta, no tako je i s ponudom prostora, pa se može reći da je odmjerena.
dimenzije: 414x178x155 cm
obujam: 999 ccm
snaga: 85 kW/115 KS
ubrzanje (0-100km/h): 9,8 s
najveća brzina: 182 km/h
potrošnja: 5 l /100 km
cijena: 178.595 kn (testni model) 147.466 kn (bez doplata)
Testirana Seat Arona 1.0 TSI FR u opremi ima Beats audio sustav, LED prednja svjetla, sportska sjedala presvučena alcantarom, 18” alunaplatke, dodirni zaslon od 8”...