Audi Q7, jedan od najvećih i najimpresivnijih SUV-ova na europskom tržištu, dobit će nasljednika nakon skoro 10 godina. U Hrvatsku stiže tijekom ljeta iduće godine
Novi kralj klase? Audi Q7 želi tron u klasi luksuznih SUV-ova
Novom generacijom Q7 Audi želi postaviti standarde u klasi “SUV-ova za bogataše” u kojoj im glavnu konkurenciju predstavljaju BMW X5, Mercedes M-klase i Range Rover. S obzirom na to da je još aktualni Q7 uvjerljivo najstariji model u ponudi Audija, novi Q7 u odnosu na njega predstavlja zaista golemi korak prema naprijed. Novi model je čak 325 kilograma lakši, što pored osjetno nižeg težišta čini ponašanje u vožnji nemjerljivo boljim. Potrošnja goriva je istodobno u prosjeku za sve motore smanjena 26 posto. Iako je manji u odnosu na prethodnika, novi Q7 nudi uvjerljivo najveći prostor za putnike i prtljažnik u klasi luksuznih SUV-ova.
Pojam luksuza i prestiža
Novi Audi Q7 na tržište u Hrvatskoj dolazi tijekom ljeta iduće godine, a cijene se još ne znaju. No zato kod ponude motora nema nedoumica. Osnovu će predstavljati 3.0 TDI s 272 KS, dok benzinsku stranu predstavlja 3.0 TFSI s 333 KS. Kasnije stiže slabiji dizel s 218 KS te hibridni Q7 e-tron s 373 KS koji na struju može prevaliti 56 km, a prema tvorničkim podacima troši samo 1,7 l/100 km. Budući top model će do 100 km/h trebati 6,0 sekundi. Ni dizel s ubrzanjem do 100 km/h za 6,3 sekundi nije osjetno sporiji dok mu deklarirana potrošnja iznosi 5,7 l/100 km. Svi modeli serijski dolaze s pogonom na sve kotače, a kupci će moći birati između izvedbe s pet ili sedam sjedala. Q7 donosi i brojne nove tehnologije poput digitalne ploče s instrumentima koja je već predstavljena na Audiju TT.
Kupci također mogu birati između ksenonskih, LED ili Matrix LED svjetala te uživati u najnovijoj generaciji multimedijalnog sustava. Tu su i specijalna sjedala koja se mogu namještati na čak 18 načina, napredni klima uređaj, a Audi se hvali i s manje tipki te znatno poboljšanom ergonomijom.