Obavijesti

Tech

Komentari 24

Najmanji Audijev SUV nakon redizajna još je atraktivniji

Najmanji Audijev SUV nakon redizajna još je atraktivniji
19

Isprobali smo atraktivni Audi Q2 s benzinskim motorom i automatskim mjenjačem. Redizajn je najviše zahvatio vanjski izgled, druge velike promjene nisu bile ni potrebne. Q2 je bio i ostao odličan auto

Kako to obično biva u svijetu automobila i Audi Q2 je nakon nešto više od tri godine na tržištu prošao kroz redizajn. Promjene su diskretne ali dobro vidljive. Prednji dio s novim odbojnikom, svjetlima i drugim promijenjenim detaljima izgleda osjetno pomlađeno i agresivnije. I stražnji je dio dobio novi odbojnik koji mu daje robusniji, malo više "terenski izgled".  Unutrašnjost je ostala praktično ista kao i prije redizajna. Razlika je samo u najsitnijim detaljima. 

Iako je ovo najmanji i najmanje prestižni Audijev SUV oduševljava kvaliteta materijala i izrade. Čim uđete u automobil shvatite što bi "premium klasa" trebala značiti. Vrlo dobra je i ponuda prostora, a posebno nam se dopao komfor sjedala i pozicija sjedenja. Obujam prtljažnika od 405 litara na razini je prosjeka klase malih SUV-ova. 

Za pogon testnog auto odabran je odličan benzinski motor obujma 1,5 litara sa 150 KS. Već smo ga ranije isprobali u mnogim modelima Volkswagen grupacije i pokazao se odličnim. Tako je i u novom Q2. Benzinski motor je vrlo uglađen i ravnomjeran u radu. Tih i gotovo potpuno bez vibracija. Vrlo je potentan tako da su performanse i bolje nego možete očekivati od 150 KS na papiru. Ubrzanje do 100 km/h za 8,6 sekundi je na granici sa sportskim. 

Uz uglađen i potentan motor savršeno se uklapa i automatski mjenjač s dvostrukom spojkom i sedam brzina. Radi brzo, bez trzaja i jako komforno. Potrošnja goriva još je jedna dobra strana ovog automobila. Na testu smo u kombiniranoj vožnji trošili 6,6 l/100 kilometara, u gradu nešto više od sedam što je vrlo dobro za SUV s benzinskim motorom. 

Najbolja strana ovog auta uz motor su vozne osobine. U vožnji ne primjećujete da je Q2 povišen. Naginjanja karoserije nema i zavoje auto savladava vrlo suvereno. Odličan je pri agresivnijoj vožnji poput pravog sportaša, no može biti i izuzetno komforan, iznad razine na koju smo navikli u ovoj klasi vozila. Iako to nije njegova osnovna namjera, odličan je na dužim putovanjima zbog komfornog ovjesa, uvjerljivih performansi i male razine buke u kabini. 

Q2 dimenzijama spada među male SUV-ove, no po većini drugih karakteristika jako je ispred konkurencije koja ne nosi predznak "premium". Stoga i ne čudi da cijenom odskače od tipičnog malog SUV-a. Već osnovni model košta blizu 200 tisuća kuna, a testirani s bogatom opremom je skuplji od 300 tisuća. Jasno, za kvalitetu je potrebno i platiti. 

TVORNIČKI TEHNIČKI PODACI: 
masa: 1305 kg
dimenzije: 421 x 179 x 154 cm
obujam: 1498 ccm
snaga: 110 kW/150 KS  
0-100 km/h: 8,6 s
najveća brzina: 218 km/h
potrošnja: 5,3 l/100 km
cijena: 305.278 kn (testni model), 193.324 kn (osnovni benzinac)

 
Važnija oprema Audi Q2 35TFSI S tronic Advanced +

alunaplatci 18", digitalni instrumenti, hands free zaključavanje, dvozonska automatska klimu,  Matrix LED prednja svjetla, ambijentalno osvjetljenje, centralni zaslon 8,3"...

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 24
Najbolji domaći kolači bake Ane
10 SUPER RECEPTA

Najbolji domaći kolači bake Ane

Svi recepti spremaju se prema dugogodišnjim tradicijama te vas okusom i mirisom vraćaju u djetinjstvo. Među ovih deset slastica možete pronaći sve - od mirisnih medenjaka do kremastih šaum rola
Ako nećemo imati više od korice kruha, i nju ćemo podijeliti, samo da djeca ostanu zajedno
PUNA KUĆA

Ako nećemo imati više od korice kruha, i nju ćemo podijeliti, samo da djeca ostanu zajedno

Ivana i Mario posvojili su petero djece, a sve kako bi biološka braća mogla ostati i odrasti zajedno, jer kako kažu: 'Nije humano razdvajati djecu koja su već prošla toliko toga u svojemu malom životu'
Bilić: Krovinović nije vođa, a ako Dinamo ima 22 podjednaka igrača, to znači da ne valjaju...
BIVŠI IZBORNIK O HNL-U

Bilić: Krovinović nije vođa, a ako Dinamo ima 22 podjednaka igrača, to znači da ne valjaju...

Smiješno mi je kad kažu da Livaja nije špica. A kako nije? On je sve, i devetka i desetka. Uprava mora pomoći Gattusu, a neće pomoći s 'ajmo Bijeli', nego pojačanjima, kaže Slaven Bilić