Alat za praćenje popularnosti sadržaja na Facebooku dobio je novu verziju, a u Crnoj Gori su osvojili vrijedan nastup na jednoj od najjačih startup konferencija
Mediatoolkit na WebFest.Me osvojio nastup u New Yorku
Mediatoolkit iz Zagreba pobijedio je u petak na WebFest.Me konferenciji u Budvi te osvojio 50.000 dolara vrijedan nastup na Techcrunch Disruptu u New Yorku, piše Netokracija.
Projekt tvrtke iStudio pokrenut prije nešto više od godine je u osnovi alat za praćenje popularnosti sadržaja na Facebooku, a ovog tjedna je dobio i svoju znatno napredniju i bržu verziju. Novi Mediatoolkit bi u svom razvoju trebao uskoro uključiti i praćenje sadržaja na drugim mrežama, poput Twittera.
Nakon pobjede na regionalnoj konferenciji u Crnoj Gori, voditelj projekta Filip Topol za Netokraciju je izjavio kako je ovaj odlazak na konferenciju u New York velika prilika za tvrtku i pokazatelj da idu u dobrom smjeru.
Nastup na jednoj od najjačih konferencija za startupe okuplja i niz investitora te je savršena prilika za predstavljanje projekta puno široj publici.
Inače, Mediatoolkit će se sljedeći tjedan predstaviti i na GOAP konferenciji u Zagrebu