Toshiba je dala napraviti istraživanje o korištenju prijenosnika, iz kojeg proizlazi da je tek 22,9 posto ljudi spremno kupiti slabije računalo, ali s boljim uvjetima jamstva
Jamstvo je bitno, ali tek 15,5 posto spremno je to i doplatiti
Toshiba je u utorak predstavila rezultate istraživanja o korištenju prijenosnih računala u Hrvatskoj, koje pokazuje da 91,8 posto korisnika prepoznaje važnost jamstva, ali samo 15,5 posto je spremno platiti dodatno jamstvo kako bi bolje osigurali svoje laptope.
Istraživanje je tijekom posljednjeg kvartala za Toshibu provela Tvornica istraživanja na 1113 ispitanika, a u prezentaciji su istaknuli kako je u Hrvatskoj oko 540.000 prijenosnih računala. Od tog broja je 28,1 posto računala barem jednom tijekom svog vijeka trajanja bilo na popravku.
Iako visok broj ljudi smatra jamstvo važnim, njih tek 22,9 posto kaže da je spremno kupiti slabije računalo, ali s boljim uvjetima jamstva.
Adrijan Vazdar iz Toshibe rekao je da su se odlučili na ovo istraživanje kako bi poboljšali komunikaciju s kupcima i to ne samo u razvoju proizvoda, veći kod servisnih i jamstvenih usluga. Iz Toshibe su rekli i kako prema istraživanjima drže oko 16 posto tržišnog udjela i treću poziciju, koja je slična i u ostalim zemljama regije.