Obavijesti

Tech

Komentari 22

Auto na struju neće se raditi kod nas zbog banaka

Auto na struju neće se raditi kod nas zbog banaka
1

Osim s njemačkom tvrtkom Opel, o masovnoj proizvodnji hrvatskog auta na struju pregovara se i sa Peugeotom i drugim poznatim proizvođačima

Hrvatski elektromobil doživio je pravi uspjeh u Ženevi. Osim s Opelom, o masovnoj proizvodnji pregovara se i sa Peugeotom i drugim proizvođačima. No auto na struju najvjerojatnije se neće moći proizvoditi u Hrvatskoj. Vjekoslav Majetić iz Dok-Inga kaže kako ih podupire HBOR s čijih 80 milijuna kuna kredita financiraju proizvodnju za izvoz. Zanima ih bi li domaću proizvodnju poduprla i Vlada.
- Na žalost nemamo potporu poslovnih banaka - kaže Majetić za Večernji list.
Automobil na struju XD dizajnirao je Igor Jurić, koji je prije radio za Opel. Mali auto budućnosti s napunjenim baterijama prijeđe 250 gradskih kilometara. Po potrošnji struje stoji desetinu troškova koje za istu kilometražu napravi neki auto s dizeskim motorom.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 22
Veliki mjesečni horoskop: Vage će zaraditi, a Lavovi zavoditi...
EVO ŠTO DONOSI STUDENI

Veliki mjesečni horoskop: Vage će zaraditi, a Lavovi zavoditi...

Studeni, mjesec koji je pred nama, za neke donosi uzbuđenja, a za pojedine znakove Zodijaka bit će prekretnica na ljubavnom, ali i poslovnom planu
Olić otvoreno o Mandžukiću, Daliću i zašto je zvao Mikića, a Durdova nije: 'Nije to isti slučaj'
INTERVJU ZA 24SATA

Olić otvoreno o Mandžukiću, Daliću i zašto je zvao Mikića, a Durdova nije: 'Nije to isti slučaj'

Bilo je vrijeme da odem od Dalića i okušam se samostalno. Gvardiol i Kovačić su bili ekstra talenti, a Modrić je s 20 još bio u Zaprešiću pa je postao najbolji svjetski veznjak svih vremena. Mladi samo moraju raditi i sve će doći
Poznati Šibenčani otkrivaju: Evo zašto je naš grad za Dinamo... I što se promijenilo nakon rata
I TAKO VEĆ STOTINJAK GODINA

Poznati Šibenčani otkrivaju: Evo zašto je naš grad za Dinamo... I što se promijenilo nakon rata

To je zbog rivalstva sa Splitom, koje traje od 1936. Ili iz dišpeta. Ili su Dinamo u Jugoslaviji smatrali hrvatskijim klubom. Analiziraju Antonija Mišura, Lokas, Bukić, Petrović, Schildenfeld... A Mišo Kovač ima poruku za sve...