..nesirite lazne informacije,,,,nece tih auta biti toliko koliko se kod nas pise,,,,
da pojasnim ljudima,,,
nije donesena odluka da se zabrane diseli,,,,sud je
uvazio zalbu,,,po kojoj se potvrdjuje da su disel auti jedni od zagadjivaca okolisa,,,,iz toga proizlazi da pokrajine i gradovi sami mogu odlucivati o tome hoce li kako i kada zabraniti voznju disel auta,,
za sada se radi samo o par gradova koji razmatraju tu zabranu...
ali to nemoze preko noci,,,to treba razraditi,,,postoje stanari,,,,,dostavljaci,,obrtnici sa dogovorenim poslovima,,,gratski saobracaj,,,i sl...
sve to treba posloziti i donijeti pravu odluku,,,u protivnom ce uslijediti stotine tuzbi...ipak je njemacka koliko toliko pravna drzava i postuje prava svojih gradjana,,,
ja zivim u jednoj ulici u kojoj mjerenja pokazuju vise co2od dozvoljenog i vjerujte i nepomisljam o prodaji svoga voljenog diselasa,,,,
Prikaži još ↓
Crnbog
06.3.2018.
Odustani
Pusti ti dizelaša kako do stare njemačke umirovljenice mi reci.
Zl
Zlatko76
06.3.2018.
Odustani
Šta pišete gluposti. Stari dizeli euro 3 koje se zabranjuje u njem se jednostavno ne isplati dovoziti jer imaju jako puno co2 i na kraju te carina rebne više ne
go si platio auto. Ima izuzetaka kod nekih manjih auta koji imaju manji co2, ali večina ima veći co2 i to se jednostavno ne isplati dovozit.
Prikaži još ↓
An
Anonimus2017
06.3.2018.
Odustani
Samo u RH se plaća PDV na isto vozilo više puta. U Njemačkoj se PDV plati jednom (prvi kupac) i poslje nema PDVa kada se isti auto i 50 puta preprodaje između
fizičkih osoba a kod nas bi 50 puta naplatili pdv.
Prikaži još ↓
Si
Sinn
06.3.2018.
Odustani
površan članak koji vrvi netočnim informacijama...crvene tablice idu do mjesec dana, a na tehnički se mora samo ako je istekao na vozilu. stariji dizeli (koji b
i ovim mjerama bili pogođeni) ionako se niti otprije ne isplate uvoziti. pad cijena NEĆE biti tako bombastičan kako naši novinari pišu, jer (bez obzira kakav mi kompleks grandioznosti imali) izvoz takvih vozila iz njemačke orijentiran je na sasvim drugu stranu, mi smo u toj "igri" gotovo nikakav faktor, njemačka više vozila u godinu dana baci u prešu nego što ih se odveze u hrvatsku. nadalje, coc i potvrda proizvođača služe istoj svrsi, tako da ako vozilo posjeduje coc, NE TREBA ishoditi potvrdu proizvođača. ali, generalno ima jedan veći problem, naime, vidim da svi uglas pišu kako su ta vozila veliki zagađivači, te kako je to "smeće" koje će završiti u hrvatskoj. ispada da se u hrvatskoj voze nova moderna vozila i sada nam netko pokušava uvaliti svoje smeće. istina je sasvim drugačija, hrvatski vozni park je u prosjeku stariji od 12 godina, što znači da svaki automobil mlađi od 12 godina POMLAĐUJE vozni park i svaki takav sigurno zagađuje manje od golfova jedinica i dvojki kojima naše ceste obiluju. tko vozi takve stare golfove, sigurno si ne može priuštiti golfa sedmicu, ali možda bi si mogao priuštiti četvorku ili peticu, koja, iako stariji, sigurno su mlađi i sigurniji (i manje zagađuju) od dotične stare jedinice ili dvojke. mali koraci, mali koraci...
Prikaži još ↓
mi
mily
06.3.2018.
Odustani
unos automobila?? Samo drva mogu unositi u kuću, i prije EU i sada kada smo u EU:))
Pivski trbuh_1988
06.3.2018.
Odustani
Toliko očajan naslov.
Zo
Zoran7591
06.3.2018.
Odustani
Pisu: "Nije baš lako, ali može se"
Dakle nije istina. Ja sam uveo svoj auto iz Njemacke i osim cinjenice sto sam morao do Coburga vlakom jer sam se vracao kuplj
enim autom, sve je bilo obavljeno u 1 danu.
Dosao sam u 8 ujutro kod dilera koji je samnom otisao po carinske tablice te saobracajnu i ja sam krenuo za RH.
Ovaj dio je sa kupnjom trajao 2 sata. Kad sam stigao u grad u kojem zivim otisao sam na carinu gdje su auto procjenili a uz put mi je procjenjivac direktno i bez srama trazio 50 €ura "da ide brze, jer tako mu svi daju".
Nakon procjene na tehnicki i homologaciju i po novu saobracajnu i tablice, sve na istom mjestu. Sveukupno je trajalo 3 sata.
Dakle super jednostavno i za nase uvjete vrlo brzo i profesionalno osim sto se je trazio mito od procjenjvaca a na tehnickom mi je covjek rekao da moram prevesti sve papire kod sudskog prevodica za njemacki i da je slucajno njegova zena prevodioc. Ja platio masno i ovjerio ali me nikada niko nije pitao za traj prijevod ni na tehnickom ni nigdje. Od sada cu uvijek ici po auto u Njemacku i to kod autoriziranod dilera sa garancijom km. Kupio sam Mercedes E klasu coupe i na 2 godine star auto su mi dali 2 godine tvornicke garancije.
Prikaži još ↓
JosipGvozden
06.3.2018.
Odustani
Nemojte biti glupi vecina tih vozila ide na bliski istok veliki giganti odkupljivaju aute ili rade stari za novi mnoge pogodnosti su tu i nemojte se zavarati k
o ima mogucnost privatno naci auto to je super a preko nakupaca je srot ja zivìm u njem .i vidim da novinari lupaju glupost u novinama
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
06.3.2018.
Odustani
Kako lupate gluposti, da je to tako nebi se diseli u njemackoj prodavali uredno u salonima vec bi bili oni prvo uklonjeni s trzista, taj zakon ce tako zazivit t
ek za 5-10 godina ...
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .