površan članak koji vrvi netočnim informacijama...crvene tablice idu do mjesec dana, a na tehnički se mora samo ako je istekao na vozilu. stariji dizeli (koji bi ovim mjerama bili pogođeni) ionako se niti otprije ne isplate uvoziti. pad cijena NEĆE biti tako bombastičan kako naši novinari pišu, jer (bez obzira kakav mi kompleks grandioznosti imali) izvoz takvih vozila iz njemačke orijentiran je na sasvim drugu stranu, mi smo u toj "igri" gotovo nikakav faktor, njemačka više vozila u godinu dana baci u prešu nego što ih se odveze u hrvatsku. nadalje, coc i potvrda proizvođača služe istoj svrsi, tako da ako vozilo posjeduje coc, NE TREBA ishoditi potvrdu proizvođača. ali, generalno ima jedan veći problem, naime, vidim da svi uglas pišu kako su ta vozila veliki zagađivači, te kako je to "smeće" koje će završiti u hrvatskoj. ispada da se u hrvatskoj voze nova moderna vozila i sada nam netko pokušava uvaliti svoje smeće. istina je sasvim drugačija, hrvatski vozni park je u prosjeku stariji od 12 godina, što znači da svaki automobil mlađi od 12 godina POMLAĐUJE vozni park i svaki takav sigurno zagađuje manje od golfova jedinica i dvojki kojima naše ceste obiluju. tko vozi takve stare golfove, sigurno si ne može priuštiti golfa sedmicu, ali možda bi si mogao priuštiti četvorku ili peticu, koja, iako stariji, sigurno su mlađi i sigurniji (i manje zagađuju) od dotične stare jedinice ili dvojke. mali koraci, mali koraci...
ic
ichbin2
06.3.2018.
Odustani
ma sve ok, samo kaj ljudi niti ne žele baciti g 1ili2 kad ga doma sami mogu održavat i za sitne novce, bez da ti treba laptop za svaki klinac na tom autu i elek
tro inženjer, a 5 litri troši i novi i stari, jedino novi ima klimu
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .