Obavijesti
komentari
Nije baš lako, ali može se: Kako do starog njemačkog dizelaša
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

zd
..nesirite lazne informacije,,,,nece tih auta biti toliko koliko se kod nas pise,,,, da pojasnim ljudima,,, nije donesena odluka da se zabrane diseli,,,,sud je uvazio zalbu,,,po kojoj se potvrdjuje da su disel auti jedni od zagadjivaca okolisa,,,,iz toga proizlazi da pokrajine i gradovi sami mogu odlucivati o tome hoce li kako i kada zabraniti voznju disel auta,, za sada se radi samo o par gradova koji razmatraju tu zabranu... ali to nemoze preko noci,,,to treba razraditi,,,postoje stanari,,,,,dostavljaci,,obrtnici sa dogovorenim poslovima,,,gratski saobracaj,,,i sl... sve to treba posloziti i donijeti pravu odluku,,,u protivnom ce uslijediti stotine tuzbi...ipak je njemacka koliko toliko pravna drzava i postuje prava svojih gradjana,,, ja zivim u jednoj ulici u kojoj mjerenja pokazuju vise co2od dozvoljenog i vjerujte i nepomisljam o prodaji svoga voljenog diselasa,,,,
Zl
Istina, ali to našim novinarima nije važno. Važan je naslov koji prodaje novine
Dk
tak je. neka ukinu tankere za pocetak. pa bumo vidjeli ... bye bye globalna trgovina. malo sutra bi to dozvolili ....
ERICH HARTMANN
krece se odakle se moze i gdje ukidati... znaci tankeri ne mogu jos, auti mogu...
Dk
zasto selektivno kretati? diesel auti su samo kap u moru. neka krenu od vecih prema manjima a ne obrnuto. uostalom, baterija od e-auta = ekoloska katastrofa. za Prikaži još ↓
Dk
najvise kaznjavaju time one koji nemaju. lako je tako ....
Dk
Zabrana vožnje ce doći tako ili tako. Čak i euro 5 mora proći nadogradnju. Prodaja dizelaša je u zadnjih tri miseca pala za 30 posto i pune su ih autokuće jer s Prikaži još ↓
ERICH HARTMANN
e pa krece se od onog od cega se moze, a moze se ukinuti dizel u autu ali u tankerima ne moze, jer nema alternative! jos..imaju sad neki elektro trajekti u nor Prikaži još ↓
Dk
i na euro 6 motore dizel se ne ondosi ova uredba oni ostaju
Daimler65
Ja opet vjerujem ako Stuttgart,Köln,München i Berlin zabrane dizelaše da će većina ljudi koji žive u Njemačkoj gledati da uzmu Benzinca ili dizelaša sa euro 6 m Prikaži još ↓
ERICH HARTMANN
s tim da vec i euro6 b nije dovoljna birokratima i lobistima, placenicima, zelenima itd.. nego vec se gleda euro6 d norma koja zahtijeva velika ulaganja proizvo Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .