S obzirom na količinu prometa na Hrv. autocestama, na mnogim djelovima bi slobodno mogli pustiti promet BEZ OGRANIČENJA!
Mislim ono, ravna cesta 100-200 km nigd
je nikoga, čemu ograničenje? Tko je ugrožen?
Bolje da je talijan, slovenac tko već,, vozio 250 na autocesti, nego oni MANIJACI koji voze 100 kroz sela na podravskoj magistrali. Šta ne? Ja vozim kroz slavonsku selendretinu Koprivnica-Virovitica čovjek mene obilazi sa CISTERNOM, ograničenje 60, ja idem 70, a on direkt u ljude sa suprotne strane jedno 90 na sat, cesta uska nije ni za 2 fiće, nađemo se na semaforu.
I da ga uhvate šta? dobiti će 500 kn kazne? Ugrozio je više života i materijalnih dobara nego 10 000 talijana koji na autocesti peglaju 200.
Em ti hrvatskog mozga i pripameti, panjevi jedni. Zato se i gine na cesti 50X više u Hr, nego u dočjlandu. Mada je u dojčlandu ograničenje van mjesta 100, a u Hrvatskoj 60-90. Kako to?
Prikaži još ↓
Perica12
19.3.2019.
Odustani
I zašto je to za naslovnicu. Nipošto nisam zagovaratelj ovakve vožnje ali jurio je po autocesti 250 Km po kojoj realno možeš i preko 300. U DE su daleko gore di
onice bez ograničenja. Popušio je zapravo beznačajnu kaznu. Realno daleko je veća opasnost babetina koja vozi 80 cijelo vrijeme po lijevoj traci ili idioti koji se ubacuju bez da provjere tko dolazi iza njih. Ako novinar već želi napisati nešto korisno o vožnji našim AC neka se raspita zašto idiotska ograničenja i tko ista postavlja i po kojim kriterijima. 80/sklisko a cesta suha već par sati, 60/radovi a nigdje nikoga i ništa se ne radi, 60/gužva a nigdje nikoga, kod svake benzinske ograničenje 100, gotovo nigdje nije dopušteno 130 nego su smanjili na 120. Ali bez pardona će naplatiti punu cijenu koja je više nego bezobrazna.
Prikaži još ↓
mladipastuh
19.3.2019.
Odustani
A meni slovenci za 220 sta sam vozio na autocesti naplatili 900 e na licu mjesta
Dk
Deaktivirani korisnik
19.3.2019.
Odustani
Na toj dionici treba povečati ograničenje ili bez ograničenja brzine,cesta je odlična i sve je pravac
mi
mirko607
19.3.2019.
Odustani
Umjesto da se zalažete da autoceste budu bez ograničenja vi se žalite sto čovjeka nisu više kaznili za brzu voznju ... dok radnici na tehnickim pregledima prima
ju mito da puste neispravno vozilo u promet koja su po mom misljenju u 70 posto slucajeva kriva za prometne nezgode i to ostaje ne kažnjeno i ne provjereno ...
Prikaži još ↓
an
anteerstic1659
19.3.2019.
Odustani
Nije isto voziti autoputem 250 i po Zagrebu kroz 3 crvena 240
Tone
19.3.2019.
Odustani
Pa presretači bez iznimke, daleko najčešče krše sigurnost u prometu. Tu su u pitanju zakoni fizike a ne nekavi uhljebnički zarade radi. Oni su "spasili" i Niku
Pulića, kada je vraćajući se s proglašenja za naboljeg vozača brzinskih utrka u Evropi, vozio novim marcedesom 200 km/h. Sjećam se da su prekinuli vijesti na HRT-u zbog tog izuzetnog podviga presretača ???
Prikaži još ↓
PR
Primorac-Ri
19.3.2019.
Odustani
Ne može u Sloveniji voziti 250 ,eto ga odmah u Hrvatskoj.Da je obrnuto bilo ode Hrvat u prdekanu i auto na javno dražbo. Tako to gre u Sloveniji.Vjerojatno i n
ije bio za volanom Slovenac u ovom slučaju prije čarapan.
Prikaži još ↓
Ha
HajdukZiviVjecno1950
19.3.2019.
Odustani
Da je nas bilo bi 10 000 kuna...
QB
Qurcy Ban
19.3.2019.
Odustani
To im i je domet. Hvatati po autocesti. Bolje da hvataju kriminalce i brze vozače pred školama i sl...
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .