S obzirom na količinu prometa na Hrv. autocestama, na mnogim djelovima bi slobodno mogli pustiti promet BEZ OGRANIČENJA!
Mislim ono, ravna cesta 100-200 km nigdje nikoga, čemu ograničenje? Tko je ugrožen?
Bolje da je talijan, slovenac tko već,, vozio 250 na autocesti, nego oni MANIJACI koji voze 100 kroz sela na podravskoj magistrali. Šta ne? Ja vozim kroz slavonsku selendretinu Koprivnica-Virovitica čovjek mene obilazi sa CISTERNOM, ograničenje 60, ja idem 70, a on direkt u ljude sa suprotne strane jedno 90 na sat, cesta uska nije ni za 2 fiće, nađemo se na semaforu.
I da ga uhvate šta? dobiti će 500 kn kazne? Ugrozio je više života i materijalnih dobara nego 10 000 talijana koji na autocesti peglaju 200.
Em ti hrvatskog mozga i pripameti, panjevi jedni. Zato se i gine na cesti 50X više u Hr, nego u dočjlandu. Mada je u dojčlandu ograničenje van mjesta 100, a u Hrvatskoj 60-90. Kako to?
Dk
Deaktivirani korisnik
19.3.2019.
Odustani
Zato jer nemamo autoceste za takvu stalnu voznju. Pogotovo Slavonija ispod Broda je katastrofa.I nasi neznaju vozit, izljecu samo tako u drugu traku itd...
ka
kaius
19.3.2019.
Odustani
ja znam da nekada dok su bili fići i stojadini po cestama van naselja i gdje su bile samo šume i polja okolo 80 na sat se smatralo nekom normalnom brzinom,.sa
d su skoro posvuda stavili ograničenja 60 a i manje ,a kakvi se auti voze danas ,i pretežno tamo i stanu zaustavljat gdje imaju lijep čisti pregled i onda kad ideš možda 65 eto ga ,,jurio si i kazna
Prikaži još ↓
op
opomena
19.3.2019.
Odustani
apsolutno se slažem... danas svako novije vozilo bez problema na pola gasa razvije 180-200 km/h, i uz to ima sve moguće sustave sigurnosti. a ja vozim na 250 km
prazne ceste brzinom od 120... tom logikom onda možemo ograničiti brzinu i na 20 km/h, biti će sigurnije nego uz postojećih 120 km/h.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
19.3.2019.
Odustani
Nije isto nikako. Nesigurnost ne raste eksponencijalno sa brzinom tako da se ne moze tako usporedjivati. Nije bez razloga 130 odnosno 120 ogranicenje u skoro ci
jeloj europi.
Prikaži još ↓
Dr.Gonzo.
19.3.2019.
Odustani
Slavonija umire iz dana u dan, tamo se vise ni u drvo ne mozes zabit, kamoli u drugi auto. Kada dodem nazad i vozim se Osijekom, koje god da je doba dana, nema
guzve.
Prikaži još ↓
op
opomena
19.3.2019.
Odustani
Alamode, dakle struka osporava da sam vožnjom 20 km/h značajnije sigurniji nego vožnjom 130?
ka
kaius
19.3.2019.
Odustani
ja sam nesiguran samo u drugima,oni koji misle da su sami na cesti i ne gledaju nikoga.sve njihovo,boli njih ako idu preticat bez žmigavca a dolazi netko na lij
evoj traci i samo se bace lijevo
Prikaži još ↓
Lutko, pošto je pašteta?
19.3.2019.
Odustani
primjer je i ona nova avenija na Radničkoj kod Domovinskog mosta. nema žive duše, ali bitno da se tamo muva policija i opali ti kaznu ako odeš šreko 60 km/h. ko
ga briga za djecu koja gine pred školama i kada netko juri u naselju. to je ok
Prikaži još ↓
ka
kaius
19.3.2019.
Odustani
to sam ja jednima kad su me isto tako kaznili jer sam išao 60, zašto nikada nisu tamo i tamo (svi smo znali gdje je to) gdje svaki drugi ne stane na stop nego s
amo šibaju i ti što si na glavnoj moraš kočit.. istinu su rekli,mi dobijemo upute gdje moramo ić sa radarom.i da mi netko kaže da to nije samo punjenje kase
Prikaži još ↓
madgalico
19.3.2019.
Odustani
neka rade aute koje idu max 130kmh..za koga se radi da idu 250 kad nemas gdje voziti. U njemackoj je neograniceno i imaju manju smrtnost i sudara od ostalih zem
alja.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .