Umjesto da se zalažete da autoceste budu bez ograničenja vi se žalite sto čovjeka nisu više kaznili za brzu voznju ... dok radnici na tehnickim pregledima primaju mito da puste neispravno vozilo u promet koja su po mom misljenju u 70 posto slucajeva kriva za prometne nezgode i to ostaje ne kažnjeno i ne provjereno ...
MAKANTAHI
19.3.2019.
Odustani
a kak bi onda uveseljavali depresivce kad političare ne kažnjavaju ni za šta
Dk
Deaktivirani korisnik
19.3.2019.
Odustani
Mito se u velikoj vecini uzima za eko test, sto i razumijem jer pola auta ga ne moze proci. Da je 70 posto nesreca uzrokovano neispravnim vozilima si sad vjeroj
atno izmislio, neda mi se googlat al cini mi se malo vjerojatno. Nesrece , barem one sa tezim posljedicama su uvijek bile zbog neprilagodjene brzine. Cak i alkohol u manjim kolicinama je manje poguban od brzina. Pogotovo kod onih pametnjakovica sto kazu ja imam dobre reflekse. Pri brzini od 250 km h vrijeme reagiranja kod dobrog vozaca je tako da prodje preko 70 metara prije nego uopce stisne kocnicu pa jos onda vrijeme zaustavljanja koje je u stotinama metara. Ja kazem ne ukidati ogranicenje brzina nego postroziti kazne. Nismo mi Njemacka mi smo Balkan.
Prikaži još ↓
MAKANTAHI
19.3.2019.
Odustani
na ac najmanje nesreča je zbog vožnje preko 200, najviše zbog nesposobnjakoviča koji ne voze vozilo nego spavaju ili nešto drugo rade pa ne prate promet oko seb
e, i imaš balkanaca i u njemačkoj pa zbog njih ne smanjuju brzinu
Prikaži još ↓
gasdodaske2
19.3.2019.
Odustani
Brzina je broj 1 uzrok svih nesreća, neprilagođena i nepropisna. Bila i ostala. Kao i naši "vozači", bili i ostali Balkanci....a dočim prijeđu granicu u Sloveni
ju, Austriju, Švicarsku, Italiju....uglavnom pitomi i mirni kao bubice....mobiteli se gase i odlažu, pojas veže, kazaljka brzinomjera strogo prati....da ne bi bilo "po džepu".
Prikaži još ↓
tocilo
19.3.2019.
Odustani
Veliki broj nesreća uzrokuju tehnički neispravna vozila.U nas je prosječna starost vozila 14godina i bit će sve veća..Velikom broju vozila je vrijednost manja,n
ego set novih guma i pločica.Takva vozila nisu prijetnja u prometu samo kad su parkirana.Nova vozila su puno sigurnija i imaju svu silu aktivne i pasivne zaštite.Nažalost velikoj većini građana je novo vozilo samo san.Naravno slažem se da su brzina i alkohol najveći krivci za prometne nereće,ali sam isto siguran kad bi se prepolovio prosjek starosti vozila na našim cestama,da bi bi broj nesreća pogotovo onih sa smrtnim posljedicama bio daleko manji.
Prikaži još ↓
ic
ichbin2
19.3.2019.
Odustani
ma je da.... sad su krivi auti... ak si bedak za volanom to buš u svakom autu, bio novi ili stari
ic
ichbin2
19.3.2019.
Odustani
ljudi precijene mogučnosti svojih vozila, osobito novih vozila, ok su neki jednostavni sustavi pomoći ali na terenu je to drukčije nego u laboratoriju
tocilo
20.3.2019.
Odustani
Imam starog pežoa 406-sticu i novu micru,pa jako dobro znam o čemu pričam, razlika nebo i zemlja.Zar su švabe blesave što kupuju nova vozila svako 5-6 godina?J
el ti zaista misliš da nema neke posebne razlike vozit golfa dvojku,na kojima su gume stare do 10godina i koji mahom imaju zamjenske kočnice i recimo novu sedmicu?
Krkana, i nepažljivih vozaca će biti uvjek to nema spora,ali broj nesreća bi se smanjio to garantiram,da su vozila tehnički potpuno ispravna i da je vozni park mlađi.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .