iako mi je svakoga od njih zao,nadam se nekako da je nas Dino prezivio
predator88
01.10.2019.
Odustani
nadam se svemu najboljem
Dk
Deaktivirani korisnik
01.10.2019.
Odustani
1. Dio
Citam vec nekoliko dana ove komentare i vijesti na raznim portalima i vidim da se javljaju laici, a i neki koji sebe nazivaju pomorcima. Mozda se nekima
ovaj moj komentar nece svidjeti, ali nakon svih ovih gluposti koje su izrekli novinari, koji senzacijom prodaju vijesti, kao i ti tzv. pomorci i laici, moram reci par rijeci. Mozda je tesko i u ovoj situacij okrutno reci, ali jedinu i najvecu odgovornost za to sto se dogodilo snosi gosp.Miskic (zapovjednik). On, kao zapovjednik na brodu, je ovlasten i njegova je najveca duznost da sigurno dovede brod od tocke A do tocke B i kao takav ima neosporivo pravo da donosi odluke da bi to napravio, te niti jedna kompanija, osoba, niti bilo tko drugi ne moze na njega utjecati niti ga prisiliti da ugrozi brod i zivote posade bilo kakvom odlukom ili naredbom (ISM - Master's overriding authority). Ako je brod, kako kazu portali, bio na dokovanju i popravcima prije prelaska Atlantika, tu je morao sudjelovati i klasifikacijski zavod, te potvrditi i potpisati sve svjedodzbe da je brod spreman za plovidbu, tim vise sto je brod pod Nizozemskom zastavom koja nije "zastava pogodnosti". Dakle osnovna stvar i pitanje je kako se i zasto brod nasao tu gdje je bio, tj. zasto gosp. Miskic nije promijenio plan putovanja i skrenuo sa planiranog kursa kako bi se odmakao od nadolazeceg nevremena.
Prikaži još ↓
zadar23
01.10.2019.
Odustani
Ode Dino radi jebene firme i profita...tragedija da ljudi idu svjesno u oluju jer ih cigani salju...a sto se nije okrenia dobia bi otkaz i zivot bi isa dalje...
Dk
Deaktivirani korisnik
01.10.2019.
Odustani
3.Dio
Sto se tice komentara tko je i kada je trebao napustiti brod, te o otkazivanju stroja, situacije je sljedeca. Brod se napusta jedino ako je izrazito i 100
% sigurno da ga se ne moze spasiti, jer niti jedna splav ni camac za spasavanje nije sigurna kao u ovom slucaju 60 ili 100 ili 200 metara zeljeza, tako da je napustanje broda zadnja solucija, te su ova trojica prezivjelih imali nemjerljivu srecu. Ako je, kako neki kazu doslo do otkazivanja stroja, a brod je na putu uragana, onda je gosp.Miskic trebao prvo odaslati poziv hitnostin (PAN-PAN – brod je u opasnosti, ali nema direktne opasnisti za ljudske zivote) cime bi uzbunio sredisnjice za spasavanja, te ih je netko mogao uzeti u tegalj i udaljiti od nadolazeceg uragana. Ako im je stroj otkazao u oluji, onda je to druga prica, ali se u prvom redu u tom uraganu nisu smjeli ni naci. U svakom slucaju nadam se i zelim da preostala osmorica izvuku zivu glavu.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
01.10.2019.
Odustani
2.Dio
U sezoni tropskih ciklona koja jos uvijek traje, vremenska prognoza se moze primati u intervalima od 3 sata, a ako se ima internet, moze se pratiti konst
antno. Razvoj tropskih ciklona nije kao nevera da se pojavi u sat vremena i napravi nered, vec se razvija iz tropske depresije, pa jaca u tropski ciklon, pa dalje jaca u Uragan 1, 2, 3, 4 i 5 kategorije, te se na vremenskim prognozama za pomorce moze pratiti njegova putanja po nekoliko dana unaprijed, sa prognoziranim odstupanjima u putanji, te se od njega bjezi kao od “vraga”. Dakle u svakom slucaju, gosp. Miskic je svojim postupcima zavio u crno najmanje 3 obitelji, a mozda i vise, ukljucujuci i svoju. Ako je na putovanje krenuo sa brodom u kojega je imao imalo sumnje, ili je krenuo sa nedovoljnom kolicinom goriva, ili je slusao nekakve cudne naredbe iz kompanije, onda je to sve njegova greska, jer kako sam vec naveo u prvom dijelu komentara, njegova je najveca duznost sigurno dovesti brod od tocke A do tocke B i nitko mu ne moze i ne smije narediti drugacije.
Prikaži još ↓
iv
ivo161
01.10.2019.
Odustani
Proslo je vec puno vrimena i na zalost, ja bi reka da je gotovo. Pozdrav Dino!
šk
škver
01.10.2019.
Odustani
Tuga do neba. Bidni oni što ostaju iza njih .
Dk
Deaktivirani korisnik
01.10.2019.
Odustani
Grozna smrt na poslu gdje kruh ima 7 kora . Pokoj im duši a preživjelima neka Bog i spasioci pomognu da se vrate kući .
Du
DubravkaSencic
01.10.2019.
Odustani
Nažalost, mislim da je naš kapetan
bio mlad i neiskusan za upravljanje takvim brodom u toj situaciji, po tom moru.Možda nije donio racionalnu odluku već je po
pustio pod pritiskom kompanije koje zanima isključivo profit. Teško i žalosno.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .