3.Dio
Sto se tice komentara tko je i kada je trebao napustiti brod, te o otkazivanju stroja, situacije je sljedeca. Brod se napusta jedino ako je izrazito i 100 % sigurno da ga se ne moze spasiti, jer niti jedna splav ni camac za spasavanje nije sigurna kao u ovom slucaju 60 ili 100 ili 200 metara zeljeza, tako da je napustanje broda zadnja solucija, te su ova trojica prezivjelih imali nemjerljivu srecu. Ako je, kako neki kazu doslo do otkazivanja stroja, a brod je na putu uragana, onda je gosp.Miskic trebao prvo odaslati poziv hitnostin (PAN-PAN – brod je u opasnosti, ali nema direktne opasnisti za ljudske zivote) cime bi uzbunio sredisnjice za spasavanja, te ih je netko mogao uzeti u tegalj i udaljiti od nadolazeceg uragana. Ako im je stroj otkazao u oluji, onda je to druga prica, ali se u prvom redu u tom uraganu nisu smjeli ni naci. U svakom slucaju nadam se i zelim da preostala osmorica izvuku zivu glavu.
ne
nesminrec
01.10.2019.
Odustani
Pogon je otkazao u nevremenu zbog prodora mora na mjestu koje nije sanirano tokom remonta na Kanarima,odakle su zapoceli putovanje.A nije niti dobio dovoljno go
riva da bi mogao zaobici nevrijeme.Zapovjednik je odgovoran za sigurnost broda,posade i tereta.Nazalost,relativno mlad zapovjednik,ciji posao ovisi o tome koliko ce dozvoliti kompaniji da ga ucijeni/naguzi.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
01.10.2019.
Odustani
nesminrec
Pa evo naguzili su ga, a on je naguzio ostalih 10, jer su 3 prezivila!
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .