1. Dio
Citam vec nekoliko dana ove komentare i vijesti na raznim portalima i vidim da se javljaju laici, a i neki koji sebe nazivaju pomorcima. Mozda se nekima ovaj moj komentar nece svidjeti, ali nakon svih ovih gluposti koje su izrekli novinari, koji senzacijom prodaju vijesti, kao i ti tzv. pomorci i laici, moram reci par rijeci. Mozda je tesko i u ovoj situacij okrutno reci, ali jedinu i najvecu odgovornost za to sto se dogodilo snosi gosp.Miskic (zapovjednik). On, kao zapovjednik na brodu, je ovlasten i njegova je najveca duznost da sigurno dovede brod od tocke A do tocke B i kao takav ima neosporivo pravo da donosi odluke da bi to napravio, te niti jedna kompanija, osoba, niti bilo tko drugi ne moze na njega utjecati niti ga prisiliti da ugrozi brod i zivote posade bilo kakvom odlukom ili naredbom (ISM - Master's overriding authority). Ako je brod, kako kazu portali, bio na dokovanju i popravcima prije prelaska Atlantika, tu je morao sudjelovati i klasifikacijski zavod, te potvrditi i potpisati sve svjedodzbe da je brod spreman za plovidbu, tim vise sto je brod pod Nizozemskom zastavom koja nije "zastava pogodnosti". Dakle osnovna stvar i pitanje je kako se i zasto brod nasao tu gdje je bio, tj. zasto gosp. Miskic nije promijenio plan putovanja i skrenuo sa planiranog kursa kako bi se odmakao od nadolazeceg nevremena.
zadar23
01.10.2019.
Odustani
Istina
Dk
Deaktivirani korisnik
01.10.2019.
Odustani
Točno
ne
nesminrec
01.10.2019.
Odustani
Nije mogao skreniti jer nije dobio dovoljno goriva da bi mogao zaobici nevrijeme-dulji put.
Dk
Deaktivirani korisnik
01.10.2019.
Odustani
nesminrec
Ptocitaj 2.dio komentara
ne
nesminrec
01.10.2019.
Odustani
Mi Ko-kako ces promijeniti rutu i produljiti putovanje ako za to nemas goriva?
Dk
Deaktivirani korisnik
01.10.2019.
Odustani
nesminrec
Cuj, ako je odlucio pratit sa malo goriva, njegova odluka i greska. Skolski se gleda da u ljetno doba gorivo se planira da se 5 dana plovidbe uzima da
n dodatno, a zimi na svaka 3 dana! Ako je on imao 7 dana za preci Atlantik, morao je imati goriva za dan i pol dodatne navigacije. Kako zapovjednik odlučuje, njegova odluka, njegova odgovornost.
Prikaži još ↓
ne
nesminrec
02.10.2019.
Odustani
MiKo- pa sam si postavio pitanje :" zasto gosp. Miskic nije promijenio plan putovanja i skrenuo sa planiranog kursa kako bi se odmakao od nadolazeceg nevremena.
" - fyg -navigam 40 godina master.Nazalost,prihvatio je igru kompanije a nije razmisljao o sigurnosti.Sam znas pod kakvom smo ucjenom svi mi koji navigamo vani-neces kako gazda kaze-izvoli-ima netko drugi koji ce partiti sa brodom.Nazalost,sve te kompanije preferiraju mladje komandante koji nemaju jos iskustva i petlje suprotstaviti se kompaniji.Zato im smetaju stariji.Srecom,ima kompanija koje jos cijene komandanta i njegovo misljenje.Charteri su nesto drugo i najvece zlo nasega posla.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .