Obavijesti
članak
Komentari 39
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

ante-portas
Kapetan s takvim brodom nije smio isploviti. Odgovoran je jednako kao i kompanija.
KK
nije imao sanse spasiti brod, ali kao kapetan je valjda znao iili je pak morao znati da s takvom kantom ne moze tjerati na pucinu.
ne
Ima jos jedan bitan faktor koji je kumovao ovoj traediji i sto komandant nije smio dopustiti-nedovoljna kolicina goriva za takvo putovanje i za brod u takvom st Prikaži još ↓
Komisionar
Sad fino obitelj naci dobrog advokata i naplatiti masnu odstetu pa makar preko Strassbourga. Pokojnom kapetanu slava i pokoj vjecni
Don Giovanni
Moj kapetane, ako ti to nije bilo dokumentirano sa "shark jaw", ne mozes nista, opet je odgovornost i sad tvoja.
MarinDujić
Da mi je vidjeti, koliko bi ovih šta pišu da je kapetan kriv reklo da neće isploviti i sa time dobilo otkaz. Ali ne sad poslije nesreće, nego prije.
Squadron de la Muerte
Pratio sam nesto malo ovu pomorsku tragediju no jedino sto sam zapamtio iz pojedinih komentara sada mi pada na pamet onaj koji je netko napisao ...da su ljudi d Prikaži još ↓
f5
Naravno, su svi odgovorni. Koliko sam informirana, tvrtka je otisla u stecaj. Nadanje u vece iznose naknade podizanjem tuzbi protiv vlasnika broda, nema smisla.
Queen2
Kapetan ima odgovornosti i njegova odluka je zadnja. Ako je znao za stanje broda i na brodu trebao je odustati od plovidbe. Kapetanova je zadnja.Djelomično je k Prikaži još ↓
mo
Pohlepa i pokvarenost, nekažnjeno se igraju ljudskim životima, dok se propisno ne kazne, ugrožavati će ljudske živote i dalje, đavo na djelu.
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .