Obavijesti
komentari
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

ante-portas
Kapetan s takvim brodom nije smio isploviti. Odgovoran je jednako kao i kompanija.
at
Nije, to stoji, ali ti kazes e ja ne idem sa ovim smecem na more. Znas sta ti se desi? Isti dan si u avionu doma. I onda trazis posao, i onda ovi zovu tvoju sta Prikaži još ↓
Dk
@atakona sve to stoji sto kazes, otkaz i mozebitni problemi kasnije sa pronalaskom novog posla u bransi, ali jel izlazak na more sa takvom olupinom vrijedan tvo Prikaži još ↓
M1
Atakoma....nisi potpuno u pravu. Burbon je imao certificirani SMS (SOLAS IX) koji daje zapovjedniku “overriding authority” kad je sigurnost broda i posade u pit Prikaži još ↓
ARMADA10
Prošaoo bih on da nije imao kramu. I kaoo prvo to nije brod
M1
Armada....”prošao bi on” je i bio problem. Postoje jasna pravila struke kad su hurricane u pitanju, bez obzira na starost broda. Kao što sam i naveo postoji i d Prikaži još ↓
NenadZG
Znači li to dali sindikat pomoraca ne radi svoj posao? Može li sindikat pomoraca dati prijedlog inspektorijatu da osnuije odjel na svjetskoj razni koji pregleda Prikaži još ↓
M1
Nenad....to već postoji u obliku port state control-a za sve tipove brodova.
NenadZG
Izgleda da ne radi svoj posao. Naime, oni bi trebali zabranjivati da brodovi plove, a ne posada, jer posada ovisi o zaradi na brodu.
M1
Nenad....PSC radi po Pariškom MOU. Sigurnost broda i posade je primarno zapovjednikova odgovornost.
ni
PSC radi kako ih volja bez obzira na Paris MOU. Lijep primjer je USCG...Ovdje nitko ne spominje glavne krivce a to je inspektor broda i klasa a u ovom slucaju B Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .