Kapetan s takvim brodom nije smio isploviti. Odgovoran je jednako kao i kompanija.
at
atakona
27.9.2020.
Odustani
Nije, to stoji, ali ti kazes e ja ne idem sa ovim smecem na more. Znas sta ti se desi? Isti dan si u avionu doma. I onda trazis posao, i onda ovi zovu tvoju sta
ru firmu, ovi recu dobio je otkaz jer je bio nemaran, neodgovoran itd... Jedno 99% sam siguran da ih je on upozorio barem 10 puta.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
27.9.2020.
Odustani
@atakona sve to stoji sto kazes, otkaz i mozebitni problemi kasnije sa pronalaskom novog posla u bransi, ali jel izlazak na more sa takvom olupinom vrijedan tvo
g zivota i zivota tvoje posade...pod cjenu otkaza trebao je poslat sve kvr.agu, ali mozemo samo nagadjat sto mu se motalo po glavi i o cemu je razmisljao...kao i kompanija za koju je radio, odgovoran je za smrt svoje posade
Prikaži još ↓
M1
Mille_1
28.9.2020.
Odustani
Atakoma....nisi potpuno u pravu. Burbon je imao certificirani SMS (SOLAS IX) koji daje zapovjedniku “overriding authority” kad je sigurnost broda i posade u pit
anju. Ako je isplovio sa brodom koji nije seaworthy i još sa njim uplovio u centar hurricane-a teško je bilo što dalje komentirati.
Prikaži još ↓
ARMADA10
28.9.2020.
Odustani
Prošaoo bih on da nije imao kramu. I kaoo prvo to nije brod
M1
Mille_1
28.9.2020.
Odustani
Armada....”prošao bi on” je i bio problem. Postoje jasna pravila struke kad su hurricane u pitanju, bez obzira na starost broda. Kao što sam i naveo postoji i d
užnosti/odgovornost zapovjednika kad je sigurnost broda i posade u pitanju.
Prikaži još ↓
NenadZG
28.9.2020.
Odustani
Znači li to dali sindikat pomoraca ne radi svoj posao? Može li sindikat pomoraca dati prijedlog inspektorijatu da osnuije odjel na svjetskoj razni koji pregleda
va brodove i zaustavlja ih u lukama bez mogučćnosti daljnje plovidbe?
Prikaži još ↓
M1
Mille_1
28.9.2020.
Odustani
Nenad....to već postoji u obliku port state control-a za sve tipove brodova.
NenadZG
28.9.2020.
Odustani
Izgleda da ne radi svoj posao. Naime, oni bi trebali zabranjivati da brodovi plove, a ne posada, jer posada ovisi o zaradi na brodu.
M1
Mille_1
28.9.2020.
Odustani
Nenad....PSC radi po Pariškom MOU. Sigurnost broda i posade je primarno zapovjednikova odgovornost.
ni
nitrogen5
29.9.2020.
Odustani
PSC radi kako ih volja bez obzira na Paris MOU. Lijep primjer je USCG...Ovdje nitko ne spominje glavne krivce a to je inspektor broda i klasa a u ovom slucaju B
V. Jer ako spomenuta komunikacije nije radila niti jedan survey nije mogao biti prolazan niti certifkati izdan, a to je automatski detention. Da ne pricamo o tzv raljama a vjerovatno je tu bilo i drugih sr...a. Jedino sto je komandant mogao napraviti je jedostavno obavjestiti lokalni PSC ili cak ITF. Ali sa izdanim certifikatima nije mogao odbit isplovljenje, mogao je samo otici s broda a drugi bi isplovio. Ali tko zna kakve su bile komplikacije. Njega nazalost nema.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .