Ovi insajderski savjeti za krstarenje mogli bi biti razlika između katastrofe i putovanja života, otkriva voditelj kruzera. Otkrio je koje pogreške rade ljudi kako bi ih vi izbjegli u budućnosti
Voditelj kruzera otkrio klasične pogreške ljudi na krstarenju
Više od desetljeća radio je na nekim od najboljih kruzera, a posljednjih šest godina je voditelj kruzera. To je posao iz snova: lice i glas broda s kapacitetom od 3600 osoba, organizira zabavu za goste 24 sata dnevno, kreira glavni raspored, koordinira izlete, ugošćuje posebne događaje i još mnogo toga.
Bio je na stotinama krstarenja i živi na brodu veći dio godine, pa je podijelio nekoliko savjeta za krstarenja koji će vam biti korisni.
POGLEDAJTE VIDEO:
Pokretanje videa...
Kasna rezervacija
Istina je da krstarenja možete dobiti po povoljnim cijenama ako rezervirate u zadnji čas. Ali do tih je prilika danas teže doći, zahvaljujući sofisticiranim računalnim algoritmima koji odlično obavljaju posao prilagođavanja cijena kako bi se ranije ispunile rezervacije.
Rezervirajte što je ranije moguće - čim su rezervacije otvorene. Cijene će tada biti najniže.
Ne tražite nadogradnju
Nakon pandemije, mnogo brodova plovi s malim kapacitetom, tako da često ima mnogo slobodnih prostorija. Ljudi su često nervozni kada traže viši razred, ali te će sobe jednostavno ostati prazne ako se ne popune do vremena odlaska.
Kada stignete, razgovarajte s bilo kojim zaposlenikom koji dočekuje goste o sobama koje su dostupne za nadogradnju. Ako ste tamo zbog posebnog događaja, poput važne godišnjice ili medenog mjeseca, svakako to spomenite - čak i ako ne možete dobiti nadogradnju, oni će pronaći druge načine da vaše krstarenje učine posebnim.
Ne pakirate ručnu torbu
Ovo je jedan od onih savjeta za krstarenje koji će vam biti drago znati prije sljedećeg putovanja. Mnogi ljudi pretrpaju svoju glavnu prtljagu i ne razmišljaju dovoljno o tome što nose u svojoj ručnoj prtljagi.
Upamtite: potrebno je najmanje nekoliko sati da vaša prtljaga stigne do vas. Vrijeme dostave prtljage može se kretati od nekoliko sati do pola dana, ovisno o broju osoblja i lokaciji vaše kabine.
Grubi ste ili hladni prema posadi
Tu su da vam pomognu, ali nisu robovi.
- Bez obzira na vaše ponašanje prema nama, uvijek ćemo dati sve od sebe da vam pomognemo, ali nećemo biti motivirani ići više od toga za vas. Dopušteno vam je žaliti se, a mi svakako želimo znati ako nešto nije u redu ili može li biti bolje, ali zapamtite da smo i mi ljudi - naglasio je voditelj kruzera.
Ne uzimate flash ponude
Tijekom rezervacije ili prije ukrcaja, mnoga krstarenja nude ograničene količine "flash ponuda" za stvari kao što su zabavne emisije ili paketi pića. Mnogi ljudi čekaju, misleći da mogu odlučiti tek nakon što se ukrcaju, ali iste ponude nećete pronaći na brodu.
Puno koristite internet
Internet na kruzerima može biti precijenjen i nepouzdan. To je zato što prekooceanski brodovi moraju koristiti satelitske sustave za internet, a oni su sporiji i imaju tendenciju da lakše izgube uslugu. I očekujte da ćete platiti za privilegiju sporije usluge - stariji brodovi još uvijek prodaju internet po minuti.
Isključite se dok ste na moru i uštedite novac. Brodovi za krstarenje opremljeni su za maksimalnu zabavu. Na internet se spajajte kad se iskrcamo u neku luku.
Ne prijavljujete se za besplatni program vjernosti
Sve veće kompanije za krstarenja imaju programe vjernosti koji nude stvarne pogodnosti, uključujući popuste na karte, besplatne obroke, besplatan internet, prioritetni ukrcaj i iskrcaj, pa čak i besplatna krstarenja. Ako se ne prijavite, propuštate.
Držite se bifea
Da, švedski stolovi su fantastični jer nude širok izbor popularne hrane, a možete jesti sve što možete pojesti 24 sata dnevno. Ali ako jedete samo na švedskom stolu, propuštate najbolju hranu na krstarenju! Restorani su osmišljeni kako bi vam pružili potpuno iskustvo objedovanja i ponudili regionalna ili specijalna jela koja se ne mogu naći na švedskom stolu.
Ne koristite dovoljno poslugu u sobu
Kada odsjedate u hotelu, mogli biste se odreći posluge u sobu jer može biti skupa - ili zato što ne možete naručiti što god želite, kad god želite. To nije nužno slučaj na krstarenju. Nakon pandemije možete naručiti bilo što s jelovnika putem posluge u sobu, 24/7 … ali nije sva hrana besplatna. Doručak je najčešće uključen u paket. I nemojte zaboraviti napojnicu.
Ne čitate police osiguranja broda
Ako uživate u avanturističkim aktivnostima kao što su zipline i surfanje, provjerite znate li rizike i za što ste pokriveni u slučaju nužde. Polica osiguranja broda pokriva samo vrlo osnovne stvari - one za koje je izravno odgovorna tvrtka za krstarenje, poput otkazanih krstarenja ili izgubljene prtljage. No sve što je povezano s vašim zdravljem ili drugim putnim problemima neće biti pokriveno.
Odlazite predaleko od broda
U redu je otići samostalno na obalu i pronaći vlastite avanture, ali ima previše gostiju koji na kraju izgube pojam o vremenu ili udaljenosti, a zatim na kraju mahnu brodu za pozdrav s obale. Ako se to dogodi, morat ćete sami pronaći put do sljedeće luke pristajanja kruzera.
Podcjenjujete koliko puše na moru
Kad god ste vani na brodu, držite se čvrsto ako hodate uokolo, a ako odlažete svoje stvari, stavite ih u torbu s patentnim zatvaračem pričvršćenu za stolicu ili stol ili privežite veće predmete (poput deka) za namještaj. Nije potrebno puno vjetra da vaš mobitel, šešir ili naočale odlete u ocean. Ovo se događa puno češće nego što mislite!
Ne poštuje tradiciju krstarenja
Brodovi, kruzeri, pa čak i kultura krstarenja općenito imaju svoju tradiciju. Najpopularniji na svim kruzerima je "Cruising Duck". Gosti donesu gumenu patku i sakriju je na brodu da je drugi pronađu, piše RD.