Po novom, od iduće godine reklamirani proizvod prvo će se i bez iznimke slati na servis.--- OOOOOdlično. Kupiš perilicu, pokvarena nakon dva-tri pranja, odneseš
ju u prodavaonicu, oni ju odnesu na servis, a ti čekaš Godota dok ju "popravljaju". Za to vrijeme "ne smiješ" kupovati novu perilicu, jer je nova na popravku i bit će "popravljena" u "razumnom roku" od sedam godina, dok postoje zamjenski dijelovi.
Prikaži još ↓
..lola.
24.4.2021.
Odustani
A servisiranje traje i traje...
Vi
Vito1
24.4.2021.
Odustani
Jer ako netko reklamira proizvod, od iduće godine moći će ga prvo i jedino servisirati.--- Super. Sad ću "svako malo" odlaziti u servis na servisiranje LED žaru
lje koja nakon 2.500 sati (oko tri mjeseca) prestane raditi, a na kutiji u kojoj ju prodaju piše 25.000 sati. --- Štedljivu neonku sam imao nešto duže od trinaest (13) godina - proizvođač Regeneracija Zabok. Ne tako davno su tu kvalitetnu tvornicu uništili, možda zbog odličnih proizvoda.
Prikaži još ↓
Trump Jong Un
24.4.2021.
Odustani
Za sve je kriv frižider Rade Končar sestre Srnec neprekinutim radom 20 i nešto godina 😩
Dk
Deaktivirani korisnik
24.4.2021.
Odustani
Ovo ide izrazito na štetu potrošača. Jedino ako u periodu popravka daju zamjenski uređaj ima smisla.
Fu
Fullmetaljacket
24.4.2021.
Odustani
Meni je hladnjak bio u garantnom roku i kaze servizer ovlasteni da najranije moze doci za pet tjedana jer zivim u malo mjestu, eto jednostavno sam kupio novi hl
adnjak druge marke i prekrizio zauvijek te od kojih sam kupio taj sta se pokvario
Prikaži još ↓
zagraj
24.4.2021.
Odustani
Sve je to ok,to vrijedi na zapadu,ali ne i kod nas....jer proizvod sa greškom nikad neće ući u Njemačku ili Austriju,Švicarsku već se takva roba šalje u zemlje
istoka,a tu smo i mi.....kupiš tv i on radi 2 mjeseca,ima neku grešku,i sad trebaš servis i čekati 2-3 mjeseca bez tv-a?Na zapadu dobiješ odmah novi tv i gotovo,tako je sa svom bijelom tehnikom.
Prikaži još ↓
IvanPerković Bartoluzzi
24.4.2021.
Odustani
Znači, da sumiramo. Ja kupim frižider, jave mi da mi dolazi danas. Ja stari bacam, dajem nekome, nije važno, dolazi novi. ja ga uključim, on ne radi. Ja moram z
vati servis da ga oni poprave. Naravno, popravlja naš poznati majstor, svi ga znamo na kojeg mislim. Čekaj da ti dođu po frižider, čekaj 45 dana da ga poprave, nakon 44. dana javljaju da ga se ne može popraviti ili u gorem slučaju poprave ga, naravno, nakon mjesec dana opet zovi majstora, jer su ga popravili sa zamjenskim dijelovima prastarog frižidera koji je riknuo prije par godina. A ja bum držao stvari gdje, na prozoru!??! Koja glupost. Ok, ako se pokvari za mjesec dana, ali ako mi ga dostave, a ne radi, onda želim novi. I to odmah!
Prikaži još ↓
an
ante024
24.4.2021.
Odustani
Super opet na stetu kupca
LinoČoko_
24.4.2021.
Odustani
Borzan je u EU parlamentu tražila da nam šalju kvalitetnije proiizvode,a ne one koji su programirani na kvarove.Protiv toga glasali su hdz zastupnici koji smatr
aju da je to loše za ekonomiju jer bi se manje kupovalo.Bitno je kad se odlučite na kupnju da vam donesu original zapakiran proizvod.Prodavači vam donesu npr. otvoren mobitel,pokaže ga i takav vam želi prodat.Odbijte to i tražite original pakovanje.Oni će reći da ga ionako moraju otvorit zbog garancije,a vi odgovorite da će ga otvorit ali pred vama..Tako vam ne može podvaliti proizvod koji je netko vratio,zamijenio i td.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .