Znači, da sumiramo. Ja kupim frižider, jave mi da mi dolazi danas. Ja stari bacam, dajem nekome, nije važno, dolazi novi. ja ga uključim, on ne radi. Ja moram zvati servis da ga oni poprave. Naravno, popravlja naš poznati majstor, svi ga znamo na kojeg mislim. Čekaj da ti dođu po frižider, čekaj 45 dana da ga poprave, nakon 44. dana javljaju da ga se ne može popraviti ili u gorem slučaju poprave ga, naravno, nakon mjesec dana opet zovi majstora, jer su ga popravili sa zamjenskim dijelovima prastarog frižidera koji je riknuo prije par godina. A ja bum držao stvari gdje, na prozoru!??! Koja glupost. Ok, ako se pokvari za mjesec dana, ali ako mi ga dostave, a ne radi, onda želim novi. I to odmah!
ne
nemamime001
24.4.2021.
Odustani
Istina, gubiš vrijeme i moraš se natezati ako već u startu ne radi novi proizvod.
Barem zakon 14 dana povrata kupnjom na daljinu ostaje. Kupi online, pažljivo o
tpakiraš da ne oštetiš ništa, isprobaš, ako ne radi, zapakiraš, vratiš natrag i dobivaš povrat novca. Bolja opcija nego slanje na servis.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .