A proizvodi su nam tako kvalitetni, prosle god sam kupila susilicu,indukciju i mob i sve sam morala popravljat, Gorenje i Samsung
op
ovaj put
24.4.2021.
Odustani
Prošao sam to iskustvo nakon kupnje Televizora.Nebih to želio nikome, u godinu dana Tv-e je proveo na servisu 11 mjeseci.Onaj dan kad bih ga doneso kuci sa ser
visa isti dan bi ga i vratio i tako godinu dana. Vjerovatno bi to trajalo i duže da nisam odlučio potražiti pomoć pravnik. Nakon što je dva puta kontaktirao servis TV-a nazvali su me iz servisa i zamolili da dodjem po potvrdu kojom ostvarujemo pravo na povrat novca ili drugoga Tv-a.
Prikaži još ↓
faithless
24.4.2021.
Odustani
"right to repair" moj savjet da vidite lika koji se bori protiv appela već godinama a ista je tema kao ovdje, da onaj koji kupi proizvod ima pravo popravljati s
voju opremu da ih se ne mora slati na servis radi najbanalnijih kvarova, jer će ovako proizvođači držati monopol, i te banalne stvari,k ao npr crkne ti ventilator na ps-u, moraš ga poslati na servis na par tjedana, naplate ti preko 500kn za nešto što si ti u stanju napraviti za uru vremena i 50kuna materijala, samo čekaj te, neće se smjeti otvoriti poklopac od mobitela za koju godinu, neće smjeti zamjeniti bateriju, što je već uvedeno u sve nove iPhone, gdje su ugradili software koji prepoznaje je li hardware originalan koji je došao sa proizvodom, ako nije ne možete ga upaliti, iako koristite komponente od istog modela
Prikaži još ↓
Josip Tupek
24.4.2021.
Odustani
Najbolji RTV serviser je gospodin Čačić.
GOGA SPLIT
24.4.2021.
Odustani
Kad ti se pokvari bilo koji kucanski aparat , nece ti ni serviser izaci na teren radi pandemije .
..lola.
24.4.2021.
Odustani
Ovo je neviđena glupost, ako aparat nije ispravan, vratiš ga trgovcu koji opet uloži reklamu uz istog i vrati proizvođaču, isto dobije povrat uloženog novca. Ne
vidim u čemu je problem, jer često ne traju ni nakon servisiranja, jednostavno su s greškom proizvedena...Gubitak novca, vremena, a i volje.
Prikaži još ↓
🦈Jeronim🦈
25.4.2021.
Odustani
Stvar mora biti popravljena u roku od 45 dana. Ako nije popravljena moraju dati novu stvar.
recesija
26.4.2021.
Odustani
Evo moj slučaj prije par godina,dok nisu još izmišljenu smartphoni. Pokvarile mi se tipkovnica na mobu i obzirom da je bio u garanciji donesem u Tcom i uredno z
a prime i dobim zamjenski. Nakon cca 30 dana odem provjeriti da nije slučajno stigao, a da me nisu obavijestili. Kad ono tamo gorko iznenađenje: oni uopće nisu još ni poslali moj uređaj. 🤣🤣🤣🤣Ćekao sam još skoro cijeli mjesec da stigne popravljen.
Prikaži još ↓
op
ovaj put
26.4.2021.
Odustani
Jeronim stvar mora biti popravljenja u razumnom roku. Razumni rok je 45 dana ali radnih. Mene tako nakon 2 mjeseca zove da je Tv-e popravljen. Preuzmem ga dones
em doma upalim i vidim da Tv-e i dalje ima grešku zbog koje je odnesen na servis. Isti dan ga vratim u servis i ponovo tece razumni rok od 45 dana. Nakon godine dana pravnik mi je rješio potvrdu za novi TV-e ili povrat novca.(uzmeš što hoćeš)
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .