Obavijesti

Kvaka24

Komentari 0

'Želimo postati prepoznatljiv brend, ne samo po imenu nego i po kvaliteti te udobnosti'

'Želimo postati prepoznatljiv brend, ne samo po imenu nego i po kvaliteti te udobnosti'
5

Lea i Marko htjeli su spojiti ljubav prema moru, plaži i suncu, a rođenje kćeri ubrzalo je cijeli taj proces. Danas su oni jedni od rijetkih naših proizvođača koji na tržište plasiraju kupaće kostime Mocro

VIDEO

Kako nam je rekao Marko, ovaj mladi bračni par od početaka veze željeli su otvoriti vlastito poduzeće. Prije toga radili su u različitim poslovnim sektorima, od proizvodnih do uslužnih djelatnosti. Iako i danas oboje rade za druge - Marko kao prodajni predstavnik u radnozaštitnom programu, a Lea u privatnom sektoru, u jednoj međunarodnoj kompaniji - odlučili su da više neće čekati. 

- Uz dolazak prinove, male Lore, u naš život odlučili smo kako ne želimo više samo razmišljati o tome što bismo mogli te gledati kako vrijeme prolazi, pa smo reagirali i pokrenuli ono o čemu već neko vrijeme razmišljamo – počinje priču Marko te nastavlja: 

- Ideja o proizvodnji muških i ženskih kupaćih kostima rodila se kroz ljubav prema moru, plaži i suncu te želji da stvorimo liniju ženskih i muških kupaćih koji su sve samo ne dosadni. Na policama u trgovinama i na web stranicama stalno nailazimo na kupaće kostime vanjske proizvodnje upitne kvalitete, ali zato širokog spektra cijena. Budući da svi znamo kako je u Hrvatskoj teško pokrenuti proizvodnju, pogotovo u tekstilnoj industriji, odlučili smo pokazati svoj dizajn jednoj hrvatskoj tvrtki koja nam je izašla u susret i oslobodila proizvodni kapacitet te proizvela kupaće kostime prema našim smjernicama. Željeli smo ponuditi kupcima kvalitetan, udoban i bezvremenski kupaći kostim.

Pokrenuti posao nije lako, a na današnjem tržištu izuzetno je teško baviti se lokalnom proizvodnjom tekstila, no Marko i Lea predani su svojem naumu.

-  Od početka je cilj bio da proizvodnja bude u Hrvatskoj, što smo i uspjeli, ali voljeli bismo da i materijal možemo pronaći u Hrvatskoj. Kako materijal nitko u Hrvatskoj ne proizvodi, bazirali smo se na EU te pronašli odlične tvornice i materijale. Ideje za dizajn dolaze kroz zajednički razgovor Lee, Berislava i mene, u kojem svatko iznese svoju ideju pa ih spajamo. Svakako moram spomenuti prijatelja Berislava Kovačevića, koji značajno utječe na konstrukciju i dizajn kupaćih kostima. Uz naše ideje i njegove korekcije iz stručne perspektive te vrhunsku domaću proizvodnju, kupaći kostimi MOCRO dobivaju ono nešto što ih izdvaja iz mase. Kako sam i prije naveo, Berislav i Lea tu su kad god mi zapne i zajedno stvaramo svoj jedinstveni stil – objašnjava nam Marko, a na pitanje o nastanku imena odgovara:  

- Ime brenda nastalo je na isti način kao dizajn. Htjeli smo da ime bude svjetski čitljivo, da ima i hrvatsko značenje povezano s kupanjem, a opet da označava i našu zemlju. MOCRO je ispao idealan naziv. Odaziv na ime vrlo je pozitivan, kao i na naše kupaće kostime. Tako da nam je to dovoljno dobar feedback da nastavimo. Trenutno smo na početku i svaka suradnja je dobrodošla. Što se tiče inozemnog tržišta, težimo tržištu EU, što je velik posao, ali trudimo se što više možemo – govori nam ovaj mladi poduzetnik. 

Poduzetnici se moraju nositi s nebrojeno mnogo izazova, s onima na koje su računali, ali i s onima koje nisu mogli predvidjeti. Zanima nas koji su najveći izazovi s kojima se nose ovi mladi poduzetnici, ali i što smatraju bitnim za uspjeh. 

- Najveći izazov je svakako bio pronalazak adekvatnog materijala i domaćeg proizvođača koji bi mogao obaviti kvalitetan posao prema našim zahtjevima. Uz malo više truda uspjeli smo i to. Tržište kupaćih kostima zasićeno je artiklima s Dalekog istoka, ali mišljenja sam da za domaći proizvod uvijek ima mjesta, kako u Hrvatskoj tako i u cijeloj EU – ističe Marko te nastavlja: 

- Kako bismo uspjeli, najvažnije je da smo originalni, dosljedni i da vjerujemo u brend koji stvaramo. Vjerujemo da su to ključni faktori kako bismo mogli uspjeti. Na samim smo počecima te ćemo tek nakon određenog vremena doznati jesmo li na pravom putu. 
Biti poduzetnik nikad nije lako. Stvaranje temelja i kretanje od nule zahtjevni su izazovi, ali vjerujem da ćemo s vremenom sve izazove koji su stavljeni ispred nas uspješno savladati – optimističan je Marko. 

Poduzetnici znaju koliko je važno imati plan i strategiju. I Marko i Lea imaju planove, od kojih ne misle odustati samo tako. 

- Plan je proširiti asortiman na cjelogodišnji i trenutno radimo na tome. Trenutno nam je širenje asortimana glavni projekt i nadamo se da ćemo vam ga uskoro predstaviti. Želimo postati prepoznatljiv brend u EU, ne samo po imenu nego i po kvaliteti te udobnosti - otkriva nam Marko te za kraj savjetuje onima koji razmišljaju o pokretanju svojeg posla:

- Najvažnije je dobro isplanirati što želite i biti sigurni u to. Uvijek se može pogriješiti i u većini slučajeva pogreška se može ispraviti. Jedina pogreška koja se ne da ispraviti je ona da samo maštate i ne poduzimate ništa, vrijeme provedeno u razmišljanju i nedjelovanje greška su koja se ne može ispraviti. Tako da bi moj savjet bio: ako nešto želite, nemojte dugo razmišljati nego djelujte, krenite u informiranje i realizaciju. 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0

VIDEO

'Pogrešna je percepcija da možeš biti poduzetnik jedino pod uvjetom da imaš neki izum'
Od menadžera do poduzetnika

'Pogrešna je percepcija da možeš biti poduzetnik jedino pod uvjetom da imaš neki izum'

Industrijsko pranje tekstila Sadmirov je sektor već 23 godine. Iako je prošao mnoge menadžerske pozicije tijekom karijere u nekim od vodećih tvrtki, odlučio je svoj poslovni put nastaviti u poduzetništvu. Pri tome je bilo i mnogo izazova

Uspjeh domaće tvrtke: 'Naša ambalaža čuva kvalitetu hrane u svim vremenskim uvjetima'
ODRŽIVOST U REGIJI

Uspjeh domaće tvrtke: 'Naša ambalaža čuva kvalitetu hrane u svim vremenskim uvjetima'

Posluju u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Sloveniji i Srbiji te surađuju s mnogim poznatim trgovačkim lancima. Doznali smo sve o proizvodima i uslugama ove domaće tvrtke i razgovarali o važnosti održivog poslovanja
'U škole je nužno uvesti izborni predmet financijska pismenost jer djecu o tome nitko ne uči'
ŠTEDOPIS

'U škole je nužno uvesti izborni predmet financijska pismenost jer djecu o tome nitko ne uči'

Ispravno upravljanje novcem životno je važna vještina. Štedopis se zalaže za uvođenje financijske pismenosti kao izbornog predmeta u školama za što su ključni financijski kompetentni nastavnici