S obzirom da je nastala u Genovi, ne čudi informacija da ovaj grad ima najviše skutera po glavi stanovnika u Italiji i da ih je u gradu više nego automobila
Grad Genova je rodno mjesto slavne Vespe
Talijanski grad Genova rodno je mjesto slavne Vespe. Ovaj poznati motor pojavio se poslije Drugoga svjetskog rata kada je tvornica Piaggio, koja je prije proizvodila lokomotive i zrakoplove, pokušala stvoriti prijevozno sredstvo prikladno za grbave ceste izrovane bombama.
Zadatak da osmisli takvo vozilo dobio je Corradino D'Ascanio, Piaggiov genijalni inženjer koji je dizajnirao, izgradio i upravljao prvim modernim helikopterom. D' Ascanio, koji nije mogao smisliti motocikle, sanjao je o revolucionarnom, posve novom vozilu. Rezultat njegovih ideja bilo je futurističko vozilo nadahnuto aeronautičkim rješenjima, koje je i dan danas jedinstveno među prijevoznim sredstvima na dva kotača.
Kada je vidio vozilo, vlasnik tvornice Enrico Piaggio izjavio je: "Sembra una Vespa!" („Liči na osu“). Od tuda je Vespa dobila svoje ime, koje nosi kultni status. Zbog specifičnog položaja sjedenja, bila je pogodna za vožnju i muškarcima i ženama, a njen je revolucionarni oblik štitio vozača od prljavštine s ceste.
Do kraja 1949. proizvedeno je 35,000 Vespi, a u prvih deset godina proizvodnje iz pogona u Pontederi izašlo je oko milijun primjerka. Do sredine 50-ih Vespa se proizvodila u Njemačkoj, Velikoj Britaniji, Francuskoj, Belgiji, Španjolskoj i naravno Italiji.
Vespa je laganim promjenama izgleda uspjela ostati omiljeno prijevozno sredstvo svake nove generacije. Vespa je više od skutera, ona predstavlja talijansku eleganciju i dizajn, a s više od 16 milijuna proizvedenih primjerka, dobro je poznata u cijelom svijetu.
S obzirom da je nastala u Genovi, ne čudi informacija da ovaj grad ima najviše skutera po glavi stanovnika u Italiji i da ih je u gradu više nego automobila.