Obavijesti
komentari
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

vb
Ovaj titan od lokomotive je najjaći na svijetu. I nije težak 98 tona jer je imao u rezervoaru i 20 tona nafte. A to znaći-120 tona. Ona kad zatrubi čuje se na 50 kilometara. a pored njenog zvuka motora može se izdržati najviše 10 sekundi. To je original američka lokomotiva zvana Kenedinka.
vb
Jača je čak i od svih njemačkih lokomotiva.Čista Američka. Druga po važnosti kod nas je ona talijanska.Teška je 113 tona ali je na struju.Ona se proizvodila u G Prikaži još ↓
vb
Kao što vidim,dizalica od 120 tona joj ipak i nije baš pomogla kao što sam i mislio.. Ta lokomotiva ima svojstva i tehnologiju da sama sebe preko hidraulike vra Prikaži još ↓
vb
Kenedinka je nekad bila još i veća ali su joj naši zavarili manji nos radi bolje aerodinamike i uštede nafte.
vb
Njemačke lokomotive su manje i crvene kockaste i bez ljepote ali njih je više i idu 300 na sat jer imaju bolje pruge od naših.
vb
Kenedinke i talijanke imaju i nešto što malo tko zna.One su sposobne same se vratiti na tračnice kad izlete na cestu. Imaju u sebi takozvane metalne noge poput Prikaži još ↓
vb
Ne postoji dizalica barem kod nas koja može dignuti kenedinku. A za talijanku ne znam.
vb
Tako da znate. Nismo ni mi hrvati tako zaostali za njemačkom kako se misli. Kad bi ta kenedinka došla na njemačku prugu išla bi 400 na sat bez problema. I vukla Prikaži još ↓
vb
A tu na našim prugama joj je maksimalna brzina 150.
mc
Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 8 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Trenutno imate 1 laku opomenu i 0 tež Prikaži još ↓
mc
i da pruge i zeljeznica bila nam je modernija i brza za vremena tita nego sad za vremena hdz i sdp negdje su brzine strasne cak i ispod dvadeset
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .