Obavijesti
Komentari 53
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

Da
Vidim da ovde ima takvih neznalica da ti pamet stane pogotovo poštovani vbuhac2.Ja radim na održavanju lokomotiva i na tim dizel lokomotivama.Kenedijevka teži 1 Prikaži još ↓
go
labinski đir... laaabinski đir
kormilar
Trebalo je prvo poslati iz smjera Zagreba lokomotivu da pokupi vagone, a zatim dizalicu od 120 tona nosivosti iz istog smjera da podigne lokomotivu. Po potrebi Prikaži još ↓
vb
Pogledajte sada malo bolje sliku i zamislite.Lokomotiva širi jednu polugu lijevo a drugu desno.Zatim se diže na noge ovisno koliko treba.Zatim se vraća na šinu Prikaži još ↓
vk
A od gromade ni korova...mora da je uginula od udarca lokomotive pa su je pojele divlje životinje...
jo2hn8ny
Ništa bez pajsera.
mc
Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 8 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Trenutno imate 2 lake opomene i 0 tež Prikaži još ↓
ms
Vlak je išao prevelikom brzinom, 35o km/h! Litica je podzidana tako da nema govora o stijeni na pruzi.Drugi puta smanjiti brzinu barem na 300 km/h. Tko se sjeća Prikaži još ↓
lu
Cili dan izvlace lokomotivu u 21 st. . .. na ruke s kojon polugon ako in ih sefovi dadu ? ! ?
vb
Ovaj titan od lokomotive je najjaći na svijetu. I nije težak 98 tona jer je imao u rezervoaru i 20 tona nafte. A to znaći-120 tona. Ona kad zatrubi čuje se na 5 Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .