Vidim da ovde ima takvih neznalica da ti pamet stane pogotovo poštovani vbuhac2.Ja radim na održavanju lokomotiva i na tim dizel lokomotivama.Kenedijevka teži 1
17 t. a ovo je karavela koja je laganija.Dizalica ju digne bez imalo napora međutim nije upotrebljena jer se nije mogla okrenut u usjeku zbog svojeg gabarita.Evo samo tolko i prije nego počnete pisat komentar probajte se malo bolje informirat.
Prikaži još ↓
go
godthatfailed
14.9.2014.
Odustani
labinski đir... laaabinski đir
kormilar
14.9.2014.
Odustani
Trebalo je prvo poslati iz smjera Zagreba lokomotivu da pokupi vagone, a zatim dizalicu od 120 tona nosivosti iz istog smjera da podigne lokomotivu. Po potrebi
preliti gorivo iz tankova, da se lokomotiva rastereti.
Prikaži još ↓
vb
vbuhac2
14.9.2014.
Odustani
Pogledajte sada malo bolje sliku i zamislite.Lokomotiva širi jednu polugu lijevo a drugu desno.Zatim se diže na noge ovisno koliko treba.Zatim se vraća na šinu
koja je razbijena.Spušta se.Druga lokomotiva povlaći vagone unatrag.Pa tako i lokomotivu dok ne sjedne na svoje mjesto.A ona dizalica od 120 tona je porez na budale.
Prikaži još ↓
vk
vkusrcu
13.9.2014.
Odustani
A od gromade ni korova...mora da je uginula od udarca lokomotive pa su je pojele divlje životinje...
jo2hn8ny
13.9.2014.
Odustani
Ništa bez pajsera.
mc
mlinovi cv
13.9.2014.
Odustani
Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 8 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Trenutno imate 2 lake opomene i 0 tež
ih opomena u posljednjih tjedan dana. Ako sakupite tri, vaš korisnički račun bit će privremeno blokiran.
Prikaži još ↓
ms
mstengl9
13.9.2014.
Odustani
Vlak je išao prevelikom brzinom, 35o km/h! Litica je podzidana tako da nema govora o stijeni na pruzi.Drugi puta smanjiti brzinu barem na 300 km/h. Tko se sjeća
"ćire"?
Prikaži još ↓
lu
ludakuca
13.9.2014.
Odustani
Cili dan izvlace lokomotivu u 21 st. . .. na ruke s kojon polugon ako in ih sefovi dadu ? ! ?
vb
vbuhac2
13.9.2014.
Odustani
Ovaj titan od lokomotive je najjaći na svijetu. I nije težak 98 tona jer je imao u rezervoaru i 20 tona nafte. A to znaći-120 tona. Ona kad zatrubi čuje se na 5
0 kilometara. a pored njenog zvuka motora može se izdržati najviše 10 sekundi. To je original američka lokomotiva zvana Kenedinka.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .