Nastavak sjajne PlayStation igre dobio je PC preradu koja će iskoristiti sve što vaša grafička nudi da se uživite u nordijsku avanturu, a dobro se može prilagoditi i starijim računalima. Sitne nepravilnosti ispravljaju redovitim patchevima
God of War Ragnarok dobio je PC verziju, isprobali smo je
Prije gotovo dvije godine prvi put smo igrali fantastični God of War Ragnarok na PlayStationu. Nastavak megahita iz 2018. donio je sve ono što nastavak jedne dobre priče mora imati. Bili su tu veći ulozi, novi i teži neprijatelji, nastavak razvoja odnosa između oca i sina, Kratosa i Atreusa, u sjajnoj pustolovini koja je pokazala u punoj mjeri što može PlayStation 5. Mnogi su fanovi ove igre već tada poželjeli PC verziju ove igre koja nam je napokon stigla. Sonyev studio Santa Monica koji stoji iza ove igre opet je udružio tipkovnice sa studiom Jetpack Interactive, koji je bio zaslužan i za prethodni port igre sa konzole na računala, i donio Ragnarok PC igračima kako bi i oni mogli uroniti u ovu avanturu.
PC prerada igre dolazi sa svime što bi očekivali od jedne igre u 2024. godini, od podrške za ultrawide monitore, raznih opcija upscalinga slike i podrške za grafičke kartice, pa su tu tako DLSS, FSR i Intelov XeSS. Tu je i podrška za Nvidia Refelx, a u konačnici imate igru koja fantastično izgleda na računalima, ako ne i bolje nego na PS5, uz uvjet da imate dovoljno moćan stroj.
U mom slučaju ne radi se o najnovijoj konfiguraciji, tu je Ryzen 5 3600X, 48 GB RAM-a i RTX 2080 Super, ali sve to zajedno igru vrti na 34-inčnom monitoru (1440p) u sasvim ugodnih 60 do 70 fps. Brojne opcije prilagodbe grafike u postavkama omogućit će i igračima koji su vlasnici nešto skromnijih računala da igraju prilično ugodno. Naime, kad ste pauzirani i u postavkama mijenjate grafiku, odmah ćete kroz izbornik vidjeti učinak tih postavki na sliku, što je jako dobro za ukupno iskustvo igranja.
Igranje na ultrawide monitoru poput Philips Evnia (34M2C8600) je pak priča za sebe, jer se radi o fantastičnom OLED panelu na kojem igra izgleda prekrasno, blještavo i šareno. No, ultrawide panel daje i drugačiji pogled na samu pustolovinu u kojoj pratite Kratosa i njegovog sina. Vidite veći dio svijeta, a trenutak prije ćete vidjeti neprijatelja protiv kojeg se borite sjekirom.
Ragnarok, kao i druge prerade PlayStation igara, podržava PS kontrolere (DualShock i Dual Sense), ali i druge gamepade. Igra se može igrati i preko tipkovnice i miša, možda ćete se i naviknuti na to, ali kontroler i brzopotezne kombo tipke u borbama su, po meni, puno prirodnije okruženje za ovu igru. Osobito kad se radi o Dual Sense kontroleru i njegovim prilagodljivim okidačima.
Sama prerada djeluje iznimno uglađeno i igra se vrti jako stabilno, nisam imao situacije u kojima bi se igra rušila, ali jedino gdje mi je igra značajno usporavala je bio dio Realm Between Realms, ali i to su u patchevima poboljšali.
A kad završite s glavnom pričom, ova prerada uključuje i Valhalla mod, a radi se o dodatku, odnosno epilogu događajima iz Ragnaroka koji je stigao kao besplatni dodatak uz PS5 igru. Ovdje se spaja stil borbi iz same igre s elementima roguelike igara. Tijekom svakog pokušaja učit ćete i prilagođavati se izazovima koje Valhalla nudi, a što više izazova svladate, to ćete više resursa dobiti koje možete koristiti za trajne nadogradnje koje utječu i na Kratosa, a čak i na samu Valhallu.
Što se same priče tiče, sve je kao i u PS verziji i to možete pročitati u nastavku.