Uz pobjedu na WebFestu, Mediatoolkit je predstavio novu verziju alata za praćenje popularnosti sadržaja. S Filipom Topolom razgovarali smo uoči GOAP konferencije
'GOAP može samo pomoći jer će potaknuti razvoj startupa'
Nakon pobjede na WebFestu, kakva su očekivanja od konferencije Geeks on a plane?
Cilj nam je što kvalitetnije predstaviti Mediatoolkit. WebFest nam je još jednom dokazao vrijednost naše ideje i sada je želimo predstaviti i "geekovima". Jako nas zanima njihov feedback koji će nam poslužiti kao dobra priprema za TechCrunch Disrupt sljedeće godine. Sve ostalo biti će dodatni bonus.
Što sve čeka Mediatoolkit u tom razdoblju do TechCrunch Disrupt konferencije u travnju?
Naše pripreme su već počele. Cilj nam je i dalje raditi na novim funkcionalnostima i novi sustav koji smo nedavno pustili u korištenje, u tome će nam pomoći. No. osim toga naš fokus se sad prebacuje i na poslovni razvoj pa ćemo tako sudjelovati na konferencijama gdje ćemo predstavljati Mediatoolkit kao što su npr. GOAP ili Webit konferencija u listopadu. Osim toga, cilj je skupiti što više korisnika i zajedno s njima dalje graditi kvalitetno rješenje za medijske kuće.
Mogu li, i na koji sve način, ovakve konferencije značajno doprinijeti hrvatskom startup tržištu?
Svakako, broj startupa na hrvatskom tržištu, ali i u cijeloj regiji je sve veći, a ovakve konferenciju mogu samo još više potaknuti taj trend. Iako je novac bitan, mislim da iskustvo i znanje koje će svi startupi, ali i ostali dobiti je nešto neprocjenjivo. Naravno, vjerojatno nitko neće odbiti investiciju, dođe li do toga :)
Na GOAP konferenciji će se pričati i o odnosu Silicijske doline i naše regije. Hoće li vam za proboj u SAD trebati partner kako bi mogli održavati razvoj, ali i olakšati prodaju?
Svakako. Nadam se da će nam u tome pomoći i naš nastup na TechCrunch Disrupt konferenciji u New Yorku, koji kao središte medijske industrije predstavlja idealno mjesto za sklapanje novih kontakata i pokušaj proboja na američko tržište.
Kako je tekao sam razvoj Mediatoolkita. Ipak niste uobičajeni startup, već projekt uhodanog tima? Što vas razlikuje od ostatka konkurencije?
Iako je Mediatoolkit proizvod zaista uhodanog tima uvijek postoje izazovi koje treba svladati. Razvoj Mediatoolkita je tekao u dvije faze, u prvoj smo validirali našu ideju kod ciljanih korisnika, a to su novinari i medijske kuće. Kad smo dobili zaista dobre povratne informacije, krenuli smo u drugu fazu, a to je bila izgradnja skalabilnog sustava koji je spreman za globalno tržište i komercijalizaciju. Nedavno smo izbacili Mediatoolkit verziju broj 2 i sada se okrećemo tržištu.