Konkurencija Red Bullu zasad se može nabaviti samo u Bostonu, a Playboyevo carstvo još nije objavilo datum puštanja pića na tržište
Playboy predstavio dva nova energetska napitka
Američka multimedijska kompanija Playboy Enterprises u suradnji s Play Beverages pustila je na tržište novi energetski napitak. Na limenci je slika zeca s leptir mašnom, zaštitnog znaka Playboya.
Nadaju se da će naći svoje mjesto na tri milijarde dolara vrijednom tržištu energetskih napitaka. Energetska pića ostvaruju zaradu od preko 50 posto profita.
- Playboy Energy je napravljen da kupci osjete djelić glamuroznog načina života koji se oduvijek povezivao s Playboyevom markom - rekla je Sarah Haney, jedna od potpredsjednica Playboy Enterprisesa. Nova zaštićena formula s okusom voća i vanilije sadrži korijen ginsenga, ekstrakt guarane i list srednjeameričke biljke damijana, sastojke za koje se vjeruje da podižu energetski nivo. Piće će biti dostupno u dvije varijante, sa šećerom i bez.