Nazivi triju banaka i riječ "dionica" bile su prošle godine traženije od "seksa" na kineskom Googleu, objavila je u četvrtak ta tražilica
Kinezi više vole dionice, banke i novac od seksa
China Merchants Bank, Industrial Bank of China i China Construction Bank rangirane su na drugom, trećem i šestom mjestu. Novac i tehnologija najviše su zanimali kineske korisnike Interneta prošle godine, prenosi China Daily dodajući da je to u većini drugih zemalja - seks. Riječ 'dionica' je na listi četvrta, što ne iznenađuje budući da su dionice u Šangaju porasle prošle godine za 97 posto. Na vrhu je "QQ", naziv za kinesku uslugu brzih poruka i marku automobila. Riječ 'seks' najtraženija je na Google tražilicama u Egiptu, Indiji i Turskoj. Kineske vlasti strogo kontroliraju sadržaj interneta i pokrenule su nekoliko kampanja protiv online pornografije, što je najvjerojatnije jedan od razloga zašto riječ 'seks' nije prošla tako dobro.