Tijekom Europskog prvenstva Hrvati će 73% pozornosti posvetiti gledanju utakmica, 10% supruzi ili djevojci, a 16% ih neće gledati EURO
Hrvatima je nogomet bitniji od žena i djevojaka
Pokazalo je to najnovije istraživanje Centra za tržišna istraživanja GFK. Istraživanje o utjecaju nogometa na muško-ženske odnose izrađeno je za potrebe Carlsberg Croatie s namjerom da pokaže koliko je nogomet u Hrvatskoj bitan, a na osnovi odgovora može se zaključiti da je velikom postotku on važniji i od žena, dok se samo jedan posto anketiranih muškaraca nije mogao izjasniti. Na pitanje gdje bi najradije gledali utakmice hrvatske reprezentacije, čak 70 posto anketiranih je odgovorilo "s prijateljima u omiljenom kafiću", 14 posto sa "ženom svojih snova koja ne razumije nogomet", dok 14 posto "ne namjerava gledati utakmice", a jedan posto ispitanika nije znalo odgovor. Ovakvi odgovori muške populacije, po rezultatima istraživanja, njihovim partnericama neće zadavati previše glavobolje, jer je na pitanje "na koji će način zadržati pažnju muškaraca tijekom EURA 2008.", 43 posto Hrvatica odgovorilo da ih to neće smetati čak ni u slučajevima kad one neće gledati utakmicu, 19 posto će s muškarcima gledati utakmice jer ih one zanimaju, 18 posto će gledati iako ih nogomet ne zanima, a 14 posto ih je odgovorilo da njihov suprug ili dečko "ionako neće gledati utakmice". Šest posto ih nije znalo odgovor na postavljeno pitanje, a nijedna od anketiranih Hrvatica nije se odlučila za to da zbog praćenja EURA suprugu ili dečku "zaprijeti odlaskom zauvijek".