Scott DeLong je ViralNovu pokrenuo 2013. i doveo do toga da bude jedna od najpopularnijih stranica s viralnim sadržajem. Kupila ih je tvrtka Zealot Networks
Za 100 milijuna dolara prodao stranicu koju je sam pokrenuo
Ako ste često na društvenim mrežama, osobito na Facebooku, vjerojatno ste čuli za ViralNovu. Ova stranica, koju je pokrenuo Scott DeLong, iznimno je popularni agregator viralnih priča s clickbait naslovima, a sada ju je za 100 milijuna dolara kupila tvrtka Zealot Networks.
DeLong je ViralNovu pokrenuo 2013. i vodio je sam uz dvoje vanjskih suradnika. Uspjeli su podići stranicu na razinu BuzzFeeda te imaju oko 70 milijuna jedinstvenih posjetitelja mjesečno i više od 120 milijuna pregleda stranica, piše TNW. Sve to bez stalno zaposlenih ili novca vanjskih investitora. DeLong je na svaku stranicu stavio nekoliko Google oglasa, a kroz osam mjeseci zarada je eksplodirala.
Iako je ranije govorio da razmišlja o prodaji, u ožujku ove godine govorio je kako želi da ViralNova ostane neovisna.
Naime, kako je stranica rasla, stres je bio prevelik za DeLonga koji je radio i po 16 sati na stranici. Iako mu je to donosilo milijune, istraživao je tko bi htio kupiti stranicu. No, nije bilo puno takvih, već onih koji su htjeli investirati u ViralNovu, prenosi Business Insider. DeLong nije htio odgovornost zapošljavanja ljudi, otvaranja ureda, a uz pomoć poduzetnika Seana Becknera odlučio je ostati u igri. Nakon nekoliko mjeseci postigli su dogovor i Beckner je postao novi direktor. Promjenama u kompaniji došli su do toga da imaju 22 stalno zaposlenih i na putu su da generiraju 35 milijuna dolara godišnje.
Beckner je ispričao kako su im iz Zealota pristupili prije par mjeseci, a iako nisu planirali prodaju zainteresiralo ih je što grade. Dodaje kako treba razmišljati o nečem poput Vicea te kako će zasigurno dodatno graditi video produkciju. S druge strane, Zealot je ovime dobio golemu publiku, ali i podatke o svima njima što može pomoći u prodaji.