Obavijesti

Tech

Komentari 47

VW Caddy nikad nije bio veći, a vozi se neočekivano dobro

VW Caddy nikad nije bio veći, a vozi se neočekivano dobro
15

Peta generacija Caddyja izgleda prilično atraktivno za ovu klasu auta. Iznutra je kopija Golfa, vozi se odlično, a u prvom redu to je robustan, izdržljiv i vrlo iskoristiv auto za tvrtku, obrt i obitelj

Vremena kada su modeli poput Caddyja bili popularni obiteljski automobili su iza nas: Njihovo mjesto zauzeli su SUV-ovi, no Caddy i društvo još mogu računati na popriličan broj kupaca kada su u pitanju tvrtke i obrti. Upravo za njih namijenjen je testirani Caddy u N1 izvedbi koja može poslužiti kao odličan auto za posao i još bolji prostrani obiteljski transporter za one koji trebaju mnogo mjesta i imaju mnogo prtljage. 

Novi Caddy izgleda prilično atraktivno za ovu klasu automobila. Već na prvi pogled jasno je da je riječ o velikom, robusnom automobilu koji može izdržati jako mnogo. Unutrašnjost je u stilu Golfove uvelike digitalizirana i potrebno je neko vrijeme da biste se navikli na sve funkcije. Dizajn unutrašnjosti je gotovo identičan onom u Golfu. Kvaliteta izrade i kvaliteta materijala na višoj su razini nego što smo to navikli u ovoj klasi. 

Caddy je pravi majstor prostranosti. I sprijeda i straga mjesta ima u obilju, ni najviši putnici neće se buniti ni kada je u pitanju prostor za noge niti po pitanju prostora za glavu. I straga ima dovoljno mjesta u širinu da se smjeste tri odrasle osobe. Ogroman prtljažnik je, prema pravilima N1 homologacije, od kabine odvojen zaštitnom metalnom mrežom. 

Za pogon testiranog Caddyja brine se odličan i dobro poznati dvolitreni TDI u novoj varijanti koja razvija 122 KS. To je i više nego dovoljno snage za ovaj automobil. Ubrzanja, a pogotovo međuubrzanja su vrlo dobra. Motor je prilično miran i tih. Tu je i potrošnja koja je svakako pohvalna za ovako velik i ne previše aerodinamičan auto. Naime, na testu smo trošili 6,1 l/100 km u pretežno gradskoj vožnji.

Vozna svojstva zaslužuju samo pohvale. Caddy je zaista ugodno voziti, komfor je u svim situacijama vrhunski. Povjerenje ulijeva i na visokim brzinama na autocesti, a i zavoje prolazi iznenađujuće agilno. Mnogo bolje nego biste očekivali od ovakvog auta.

Cijena Caddyja nije mala, ni kada je u pitanju testni, ni kada je u pitanju osnovni model. No Caddy za svoju cijenu realno pruža jako mnogo kvalitete, obilje prostora te vrhunsku iskoristivost. 

TVORNIČKI TEHNIČKI PODACI: 

masa: 1582 kg
dimenzije: 450 x 186 x 180 cm
obujam: 1968 ccm
snaga: 90 kW/122 KS  
0-100 km/h: 11,2 s
najveća brzina: 187 km/h
potrošnja: 5,1 l/100 km
cijena: 245.038 kn (testni model), 190.521 kn (osnovni Caddy Van)

 
Važnija oprema Volkswagen Caddy Life Van 2.0 TDI

Alunaplatci 16", prednji i stražnji parkirni senzori, dodirni zaslon 8,25", dvoja klizna vrata, električna parkirna kočnica, poluautomatski klima uređaj, tempomat...

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 47
Jakirović za 24sata prvi put nakon odlaska iz Maksimira: Ja sam vratio Kulenovića u Dinamo
EKSKLUZIVNO

Jakirović za 24sata prvi put nakon odlaska iz Maksimira: Ja sam vratio Kulenovića u Dinamo

Nekad moraš imati i sreće. Sudac u Bratislavi nije svirao penal za Slovan, a da je glavni sudac bio onaj iz VAR sobe, Slovan bi dobio penal. Bayern je protiv nas dobio penal za 'benigniji' kontakt...
Ana iz Duge Rese: Imala sam 107 kg pa skinula 44, evo kako
ŽIVOTNI ZAOKRET

Ana iz Duge Rese: Imala sam 107 kg pa skinula 44, evo kako

Ana Marčec iz Duge Rese, prije 15-ak godina borila se s viškom kg i nekoliko dijagnoza, potražila je pomoć u nutricionizmu i alternativnoj medicini, a danas joj je to i posao