Obavijesti

Tech

Komentari 47

VW Caddy nikad nije bio veći, a vozi se neočekivano dobro

VW Caddy nikad nije bio veći, a vozi se neočekivano dobro
15

Peta generacija Caddyja izgleda prilično atraktivno za ovu klasu auta. Iznutra je kopija Golfa, vozi se odlično, a u prvom redu to je robustan, izdržljiv i vrlo iskoristiv auto za tvrtku, obrt i obitelj

Vremena kada su modeli poput Caddyja bili popularni obiteljski automobili su iza nas: Njihovo mjesto zauzeli su SUV-ovi, no Caddy i društvo još mogu računati na popriličan broj kupaca kada su u pitanju tvrtke i obrti. Upravo za njih namijenjen je testirani Caddy u N1 izvedbi koja može poslužiti kao odličan auto za posao i još bolji prostrani obiteljski transporter za one koji trebaju mnogo mjesta i imaju mnogo prtljage. 

Novi Caddy izgleda prilično atraktivno za ovu klasu automobila. Već na prvi pogled jasno je da je riječ o velikom, robusnom automobilu koji može izdržati jako mnogo. Unutrašnjost je u stilu Golfove uvelike digitalizirana i potrebno je neko vrijeme da biste se navikli na sve funkcije. Dizajn unutrašnjosti je gotovo identičan onom u Golfu. Kvaliteta izrade i kvaliteta materijala na višoj su razini nego što smo to navikli u ovoj klasi. 

Caddy je pravi majstor prostranosti. I sprijeda i straga mjesta ima u obilju, ni najviši putnici neće se buniti ni kada je u pitanju prostor za noge niti po pitanju prostora za glavu. I straga ima dovoljno mjesta u širinu da se smjeste tri odrasle osobe. Ogroman prtljažnik je, prema pravilima N1 homologacije, od kabine odvojen zaštitnom metalnom mrežom. 

Za pogon testiranog Caddyja brine se odličan i dobro poznati dvolitreni TDI u novoj varijanti koja razvija 122 KS. To je i više nego dovoljno snage za ovaj automobil. Ubrzanja, a pogotovo međuubrzanja su vrlo dobra. Motor je prilično miran i tih. Tu je i potrošnja koja je svakako pohvalna za ovako velik i ne previše aerodinamičan auto. Naime, na testu smo trošili 6,1 l/100 km u pretežno gradskoj vožnji.

Vozna svojstva zaslužuju samo pohvale. Caddy je zaista ugodno voziti, komfor je u svim situacijama vrhunski. Povjerenje ulijeva i na visokim brzinama na autocesti, a i zavoje prolazi iznenađujuće agilno. Mnogo bolje nego biste očekivali od ovakvog auta.

Cijena Caddyja nije mala, ni kada je u pitanju testni, ni kada je u pitanju osnovni model. No Caddy za svoju cijenu realno pruža jako mnogo kvalitete, obilje prostora te vrhunsku iskoristivost. 

TVORNIČKI TEHNIČKI PODACI: 

masa: 1582 kg
dimenzije: 450 x 186 x 180 cm
obujam: 1968 ccm
snaga: 90 kW/122 KS  
0-100 km/h: 11,2 s
najveća brzina: 187 km/h
potrošnja: 5,1 l/100 km
cijena: 245.038 kn (testni model), 190.521 kn (osnovni Caddy Van)

 
Važnija oprema Volkswagen Caddy Life Van 2.0 TDI

Alunaplatci 16", prednji i stražnji parkirni senzori, dodirni zaslon 8,25", dvoja klizna vrata, električna parkirna kočnica, poluautomatski klima uređaj, tempomat...

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 47
Ovo je prva fotografija neke zvijezde izvan naše galaksije
ASTRONOMSKI USPJEH

Ovo je prva fotografija neke zvijezde izvan naše galaksije

Astronomi su snimili prvu fotografiju zvijezde izvan naše galaksije koja je udaljena 160.000 svjetlosnih godina od Zemlje. Nalazi se unutar Velikog Magellanova oblaka, jedne od malih galaksija oko Mliječne staze
Najteža kandidatkinja osme sezone napustila show: 'Da sam nastavila vani, otišla bih u smrt'
NAPUSTILA SHOW NAKON 12 TJEDANA

Najteža kandidatkinja osme sezone napustila show: 'Da sam nastavila vani, otišla bih u smrt'

Tonka je na posljednjem vaganju imala 179,3 kilograma, izgubila je 3,2 kilograma, što je 1,8% tjelesne mase.
Rođendan tragično preminulog Matije Ljubeka, legende našeg sporta: 'Ubojici neću oprostiti...'
STRADAO PRIJE 24 GODINE

Rođendan tragično preminulog Matije Ljubeka, legende našeg sporta: 'Ubojici neću oprostiti...'

Matija Ljubek u karijeri je osvojio više od 300 medalja. Iz Belišća otisnuo se u svijet i osvojio četiri olimpijske medalje. Bio je možda i najveći hrvatski sportaš svih vremena. Bio je naša olimpijska senzacija, stradao je od metka s 46 godina...