Dani kada je Škoda bila osjetno jeftinija alternativa drugim markama VW grupe su iza nas. Uz klasičan oštar dizajn donosi i dozu živahnosti te modernu tehniku
Vozili smo novu Škodu Fabiju: Auto za sam vrh gradske klase
Nova Fabia je stigla na hrvatsko tržište. Glavna razlika u odnosu na prethodne modele je to što više ne pokušava biti među najpovoljnijima već među najboljima u klasi. Iza konzervativnog, oštrog dizajna krije se moderan automobil sa opsežnom sigurnosnom opremom i visokom dozom komfora u vožnji.
Fabia je osjetno šira i niža te izgleda dinamičnije, a tako se i vozi, naravno ako je adekvatno motorizirana. U ponudi je četiri benzinska motora snage 55, 75, 90 i 105 KS te tri dizela od 75, 90 i 105 KS. Na hrvatskom tržištu su u ponudi tri razine opreme te brojni dodaci, poput krova u drugoj boji ili multimedijskog sustava s Mirror link tehnologijom.
Osnovni model 1.0 s Active paketom opreme stoji 79.898 kuna. Za maksimalno dva mjeseca na tržište stiže i karavanska Fabia Combi s velikim prtljažnikom od 530 litara.