Obavijesti

Tech

Komentari 54

Veliki poput srednje klase, a stoji kao povoljniji kompakt

Veliki poput srednje klase, a stoji kao povoljniji kompakt
3

Opelova obiteljska limuzina nedavno je dobila pojačanje, a radi se o novom 1,6 dizelskom motoru koji je zamijenio stari i glasan 1,7 motor i potpuna je suprotnost

Mala Insignia, to je prvi dojam kada se susretnete s Astrom Sedan. Limuzina s četvora vrata relativno je velika i s 466 cm dužine na prvu izgleda kao automobil srednje klase. Zbog toga će se mnogi zabuniti i na prvu je pobrkati s Insignijom. 

Astra Sedan je od nedavno dobila pojačanje. Riječ je o novom 1.6-litrenom dizelskom motoru koji konačno nasljeđuje vremešni i prilično glasan 1,7-litarski motor. Novi motor je nešto sasvim suprotno. Iznimno je miran i tih u radu te po tim karakteristikama spada među najbolje u klasi. Posebno oduševljava potrošnja. Veliki i prilično težak automobil može se po gradu bez imalo razmišljanja o štednji voziti s manje od 7l/100 km, dok je prosjek testa u mješovitoj vožnji iznosio 5,4 l/100 km. Novi dizelski motor dao je Astri dimenziju više i kada su u pitanju performanse. Njegovih 136 KS idealna je mjera za Astru Sedan, ubrzanja su vrlo dobra a maksimalna brzina nadilazi 200 km/h. 

Igor Kralj/Pixsell

Automobil u unutrašnjosti, pogotovo na stražnjoj klupi nudi obilje prostora dok je prtljažnik s 460 litara nešto manji od očekivanog. Tu je naravno i njegova smanjena praktičnost prilikom utovara u odnosu na izvedbu s petora vrata ili karavan, no to su kompromisi kojih su svjesni svi koji preferiraju limuzinski oblik. U unutrašnjosti dominiraju materijali vrhunske kvalitete, a ergonomija malo pati zbog previše tipki na središnjoj konzoli. Dojam u vožnji je vrhunski, pogotovo na duljim putovanjima pri višim brzinama  gdje se Astra ponaša na razini automobila više klase. Isto takva je i udobnost ovjesa. S obzirom na bogatu opremu, u kojoj ništa ne nedostaje i snažan dizelski motor cijena od oko 150.000 kuna je vrlo povoljna. 

Igor Kralj/Pixsell


TVORNIČKI PODACI:
masa: 1450 kg
dimenzije: 466x181x151cm
obujam:  1598 ccm
snaga:  100 kW/136 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  10,1 s
najveća brzina: 205 km/h
potrošnja:  3,9 l /100 km

cijena: 150.949 kn (testni model)   149.528 kn (bez doplata)

Astra 1.6 CDTI DRIVE u seriji ima električno preklopive retrovizore, automatski dvozonski klima uređaj, električni paket, putno računalo alu naplatke 17”.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 54
Njen maleni podrum je hrvatski svemirski centar: 'Iz svoje kuće upravljam satelitom CroCube...'
PRVI HRVATSKI SATELIT

Njen maleni podrum je hrvatski svemirski centar: 'Iz svoje kuće upravljam satelitom CroCube...'

Daniela Jović voditeljica je projekta prvog hrvatskog satelita koji je nedavno stigao u svemir. S njom radi i 30-ak volontera. Posjetili smo je u 'hrvatskom svemirskom centru' tj. njenom podrumu
Prijović doživjela šok u Zadru! Progovorila o neugodnosti: Tad sam htjela propasti u zemlju...
PRIZNALA NAKON POLA GODINE

Prijović doživjela šok u Zadru! Progovorila o neugodnosti: Tad sam htjela propasti u zemlju...

Na rasprodanom Višnjiku pjevala je u lipnju, a Prijović je tek nedavno otkrila s kakvom se nelagodom susrela tijekom nastupa
Zagrebački estetski kirurg: Ne isplati se ići na zahvate u Tursku jer može biti skuplje, i lošije
INTERVJU - JOHANN NEMRAVA

Zagrebački estetski kirurg: Ne isplati se ići na zahvate u Tursku jer može biti skuplje, i lošije

Estetska medicina u Hrvatskoj je na razini, a oni koji žele uštedjeti na zahvatima u Turskoj mogu potrošiti i više nego što su planirali, smatra naš stručnjak