Većina ispitanika rekla je da se veseli što će ponovo moći posjećivati prijatelje i rodbinu (61 posto) i što će češće izlaziti iz kuće (53 posto), pokazalo je istraživanje
Većina ljudi želi nakon cjepiva više putovati, ne i više trošiti
Razvoj i dostupnost cjepiva protiv koronavirusa mogli bi poboljšati izglede teško pogođenom turizmu, ali malo je vjerojatno da će uvjeriti potrošače da kratkoročno troše više, pokazalo je istraživanje objavljeno u utorak.
Istraživačka skupine Dynata pitala je anketiranih više od 5.000 građana u Njemačkoj, Francuskoj, Britaniji, SAD i Australiji kako će promijeniti ponašanje nakon što cjepivo protiv covida 19 bude dostupno velikom broju ljudi.
Većina ispitanika rekla je da se veseli što će ponovo moći posjećivati prijatelje i rodbinu (61 posto) i što će češće izlaziti iz kuće (53 posto), pokazalo je istraživanje.
U Njemačkoj i Britaniji gotovo polovina ispitanika izjavila je da bi ih radovao ponovni odlazak u inozemstvo.
Svakog drugog ispitanika istraživanja veselilo bi kada više ne morao nositi masku za lice. Samo 12 posto njih izjavilo je da bi ih veselilo kada bi mogli trošiti više novca i manje štedjeti, prema nalazima istraživanja.
U prvom, proljetnom valu pandemije koronavirusa stopa štednje u Njemačkoj udvostručena je, na 20 posto, jer su mnogi potrošači morali ostati kod kuće, a trgovine su bile zatvorene, navodi Reuters.