Frank West, pomalo bahati fotograf vratio se u serijal nakon što je propustio drugi i treći naslov, a i 16 godina kasnije glumi "pametnjakovića"
Zombi Božić: Dead Rising 4 je najbolji nastavak u serijalu
Dok neke igre zombi apokalipsu shvaćaju ozbiljno, Capcomova Dead Rising franšiza oduvijek je bila vrlo svjesna satira tog megapopularnog pod-žanra. Čak i uz tehničke manjkavosti, ovaj je naslov izuzetno zabavan, te vjerojatno i najbolji naslov u serijalu do sada.
Frank West, pomalo bahati fotograf vratio se u serijal nakon što je propustio drugi i treći naslov, no i dalje glumi "pametnjakovića" gdjegod i kako god stigne, bez obzira što je 16 godina stariji. Zapravo, Ash (iz Ash vs Evil Dead) i Frank imaju mnogo toga zajedničko: obojica su samodopadni idioti velikog srca.
Capcom je također izvrsno pogodio bizarni šarm blagdanskog konzumerizma u Willamete Memorial Megaplexu. Blagdanske dekoracije oko šoping centra i grada, kao i čitav blagdanski ugođaj širi se i na izbornike u igri, stoga planirate li imati zombi ugođaj uz okićeni bor i kolače, Dead Rising 4 se zbilja potrudio smjestiti u taj setting.
Ipak, Dead Rising 4 nije tek "ajmo se glupirati" naslov kao što je primjerice Saint's Row, jer na raspolaganju imamo i radnju koja nije tek "jao ne, zombiji su se vratili". Priča će ostaviti lijep homage ranijim naslovima, ali se umnogome centralizira oko novih, primarnih i sekundarnih likova čije prisustvo i pozadinska priča vrlo dobro zaokružuju čitav gameplay. Gameplay koji je luckast i blesav, ali i izuzetno zabavan.
Willamette, open-world mapa koju čine Willamette Memorial Megaplex, susjedstva i ruralni dijelovi grada u potpunosti je otvorena za istraživanje, no ukoliko vam se baš ne da putovati od jednog dijela mape na drugi, na raspolaganju imate i fast-travel sustav koji vas vodi na lokacije kao što su skloništa i šoping centar.
Najveća i najbolja promjena koju Dead Rising 4 donosi u odnosu na tradicionalnu Dead Rising formulu jest uklanjanje tajmera koji vas je prisiljavao da projurite kroz questove. Zbog takvog ste sustava gameplaya mogli donijeti neke neželjene odluke, odnosno ne bi imali vremena za alternativne poteze koji bi možda promijenili tijek radnje, barem malčice. Ipak, prednost takve mehanike bila je u tome što ste igru mogli odigrati nekoliko puta, te bi u ponovljenom igranju imali priliku povući neki drugačiji potez.
No ovdje je situacija znatno drugačija jer mnogo je toga za istražiti i pronaći; poput oružja i nacrta za oružja; sidequestovi u kojima ćete otkrivati raznorazne misterije, i ostalo. Sve u svemu, mapa djeluje prilično natrpano raznolikim sadržajem, koji će vam sasvim sigurno oduzeti mnogo (kvalitetnog) vremena.
Ostatak recenzije pročitajte na IGN Adriji.