Pa ako lik nije reagirao na SMS o povećanju potrošnje, znači da je svjestan i da ga boli ona stvar.. Da je mobitel ukraden, već bi bilo prijavljeno.. Ajme ludos
ti.. Što ga nisu nazvali prije nego što su ga mislili isključiti.. Bitno da 3 x dnevno zove netko od njih i nudi izmjenu tarife..
Prikaži još ↓
Sa
Sairam
07.8.2017.
Odustani
Strašno, ja sam za navodno opomenu koju nisam dobio od 111 kn završio na sudu i platio 1534 kn.
jakolishe
07.8.2017.
Odustani
vip mi se nekad daaavno zamjerio i nikada vise sa njima nisam niti necu imati posla.
Dk
Deaktivirani korisnik
07.8.2017.
Odustani
Bježite od Vipa i T-coma, Tele 2 rula internetom ove godine, a nadam se i da će idućih.
JĐ
Josip Đondraš
07.8.2017.
Odustani
Vip je inače najgora mreža. Ali iz ovog se da zaključiti da su nesposobni i da im manjka stručnog kadra koji se razumu u posao.
Dk
Deaktivirani korisnik
08.8.2017.
Odustani
🙈🙉🙊💨 Postoji još jedna stvar na koju je Hakom zažmirio "naknadno" a na štetu korisnika. Nekad je inicijalno bila aktivna "poruka o mreži", danas je defaultno is
ključena. Dakle ako nazovete broj koji ima predznak vaše mreže, a korisnik kojeg nazovete je sa tim brojem prešao u drugu mrežu , nitko ( ništa ) vas neće upozoriti da cijena razgovora neće biti onakva kakvu ste dogovorili u vašim uvjetima. Dakle neka baka može potrošiti značajan joj dio penzije, u zabludi da zove prijateljicu ili unuka koji su na "istoj" mreži gdje je tobože poziv besplatan, neograničen !?. Istina je da se te poruke mogu uključiti, ali baka uopće ne zna za to, dok ne bude prevarena, a i onda se to uključenje krije ( ili ga nema ), u nekom sedmom meniju koji je njoj kompliciran da bi sama poruke uključila. Ponavljam, ona ni ne zna za to, dakle...????? Da je poruka inicijalno aktivna ta prijevarnost se ne bi mogla dogoditi, i ako je smeta svojom voljom bi isključila obavijest o mreži. Negdje sam pročitao da je sa inicijalno aktivne poruke, na obrnuto, dozvoljeno od strane Hakoma jer su se, kao, neki korisnici žalili da ih smeta, što je smiješno, jer takvih može biti daleko manji broj nego ovih ostavljenih u ignoranciji, a upozoreni samom porukom, oni su ti koji je mogu isključiti, a ne neka prevarena baka ( bilo koji korisnik ), namjerno ostavljen u neznanju, tako da ne zna ni što trebalo, ni zašto i kako uključiti ! Nije fer od našeg Hakoma prema našim korisnicima. A prema operaterima ...!!??
Prikaži još ↓
V1
Visok_1
07.8.2017.
Odustani
Imao vip godinama i to od kad su dosli u Hr broj bio 091 254 xxxx ti su prvi brojevi bili. I uvjek imao neke neugodnosti i iznenađenja s njima. Kad je Tele2 dos
ao u Hr presao sam kod njih. Prije nisu s signalom bili najbolji ali u nazad godinu, dvije su perfektni. Imam flat interner i pozivi i poruke neogranicene. Internet je neovisno o potrošnji uvjek 4G. To placam 160 kn i prezadovoljan sam.
Prikaži još ↓
galDukat
07.8.2017.
Odustani
a i koj je to genijalac od pilota, mogo je drugu sim karticu stavit od nekog turskog servisa i platio bi kikiriki
sunčanana
07.8.2017.
Odustani
Što su naši teleoperateri brižni, paze da ne potrošimo ni lipu više...
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .