Ovo je najprostraniji i najpraktičniji karavan u klasi. Nažalost, također je i najskuplji, 1.6-litreni dizelski motor je iznimno miran, tih, a istodobno i potentan te vrlo štedljiv.
Vrlo dobar, ali skup: Testirali smo Hondu Civic Tourer 1.6
Kad su u Hondi najprostraniji i najpraktičniji kompakt na svijetu odlučili pretvoriti u karavan, znali smo da dolazi nešto posebno. Po pogledu prostranosti prtljažnika i stražnje klupe Civic Tourer nema konkurencije, no i kad su druge osobine u pitanju, Civic je u samom vrhu.
Primjerice, 1.6-litreni dizelski motor je iznimno miran, tih, a istodobno i potentan te vrlo štedljiv.
Na testu smo u gradu trošili 5,3, a kombinirano samo 4,7 l/100 km. Uz sve to, performanse su uvjerljive. Na granici su sa sportskima, ovjes je udoban i drži u zavoju, a mjenjač precizan. Ovo je auto superlativa.
Minus ide tek na račun nekih ergonomskih detalja u unutrašnjosti i, naravno, cijene. Čak 189.990 kuna, koliko stoji, skuplje je od većine usporedivih kompaktnih karavana.
Najprostraniji i vrlo varijabilan
Prtljažnik je sa 624 litara na papiru impresivan, a u praksi još bolji. Naime, zato što je spremnik goriva sprijeda, varijabilnost je bez konkurencije. Sjedala možete jednostavno preklapati na desetke načina. Primjerice, na mjesto stražnje klupe stanu dva bicikla sa skinutim prednjim kotačem bez da taknete prtljažnik.
Honda Civic Tourer 1.6 i-DTEC Sport
TVORNIČKI PODACI
masa: 1487 kg
dimenzije: 454x177x148 cm
obujam: 1597 ccm
snaga: 88 kW/120 KS
ubrzanje (0-100km/h): 10,5 s
najveća brzina: 195 km/h
potrošnja: 3,9 l/100 km
CIJENA: 189.990 kn (testni model) 189.990 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Opel Astra ST, Toyota Auris TS, Seat Leon ST
U unutrašnjosti je drukčiji od drugih
Na ploču s instrumentima lako se navikne, ručica mjenjača je savršeno pozicionirana, a središnja konzola je zakrenuta prema vozaču. Ali putno računalo je vrlo loše koncipirano i komplicirano.