Iako se radi o jednoj misiji u kojoj smo pilot iz Ratova zvijezda, X-Wing VR za PlayStation je jedno od najboljih iskustava u virtualnoj stvarnosti koje smo dosad mogli isprobati
Voziti svoj X-Wing u virtualnoj stvarnosti je genijalan osjećaj
Generacije obožavatelja Ratova zvijezda sanjale su o tome da se pridruže pilotima X-Winga i krenu u borbu protiv Tie Fightera. Scene svemirskih borbi iz jednog od najvećih filmskih serijala postale su dio kolektivne svijesti, a zahvaljujući PlayStation VR uređaju sada možemo doći najbliže onome kako bi se stvarno osjećali u jednoj od takvih bitki.
X-Wing VR misija je novi dodatak uz Star Wars Battlefront i to samo za PlayStation VR uređaj, a nakon što sam ga odigrao sigurno spada u sam vrh virtualnih iskustava koje sam imao priliku isprobati.
Star Wars Battlefront: Rogue One X-Wing VR Mission je puni naziv ovog dodatka i sam po sebi objašnjava o čemu se radi. X-Wing je samostalna misija koju možete skinuti za prošlogodišnji Battlefront koji je ovih dana dobio i Rogue One dodatak povezan s aktualnim filmom. Upravo taj dio 'misija' je i vjerojatno najveća mana. Radi se o jednoj misiji nakon koje želite još toga. Htjeli bi otići do novih planeta, u nove bitke, ali ništa od toga. Možemo se samo nadati da ćemo nekad vidjeti i cijelu Star Wars igru u virtualnoj stvarnosti.
Sama misija prilično je kratka i trajat će između 15 i 20 minuta. U njoj ste pilot početnik koji sa timom prati jedan svemirski brod, a kasnije se nađete i usred pravog svemirskog okršaja. Tu je i jedan od najboljih trenutaka cijele igre u kojem se iznad vas odjednom pojavi Carski razarač oko kojeg je vezan i završni zadatak. Sve to prati i dobro poznata glazba te vizualni efekti. Ono što je također fascinantno je i dizajn kokpita, svi gumbići koje možete stisnuti i vaš droid koji se nalazi iza vas.
Jedna misija nije razlog za kupnju sve ove opreme, no ovako odlično odrađen projekt svakako vrijedi isprobati i upravo je X-Wing VR misija jedan od naslova koji bi mogli zainteresirati brojne ljude za virtualnu stvarnost. S druge strane, mnogi autori igara bi mogli slijediti ovaj recept. Epske priče s milijunima fanova prilagođene za virtualnu stvarnost zasigurno bi mogle pogurati ovu mladu industriju u smjeru u kojem treba ići.