Nakon Civica i Jazza, Honda HR-V je ona međuspona malog crossa koja je cijenom ipak bliža gornjoj granici i to je zapravo tradicionalno jedina mana ovog automobila.
Vozili smo novu Hondu HR-V: Malo troši, a daje iznimno puno
Što dobijete kada 1,3 tone rastegnete na 4,3 metra i onda to sa 130 konja uz potrošnju od 5 litara dignete do 100 za 10 sekundi, i to za svega 200.000 kn? Naravno, moguć je čitav niz odgovora, međutim danas ćemo odabrati samo jedan točan. Hondu HR-V.
Nakon Civica i Jazza, Honda HR-V je ona međuspona malog crossa koja je cijenom ipak bliža gornjoj granici i to je zapravo tradicionalno jedina mana ovog automobila. Sve stare boljke - neusklađenost modernog dizajna sa tehnološki nazadnim interijerom sada su iza nas. Ako se tome doda dobra stara Hondina vještina proizvodnje genijalnih motora, a ovdje konkretno pričamo o 1.6 litrenom i-dtecu koji razvija ranije spomenutih 130 KS činjenica da je potrošnja spuštena na oko 5 litara i više nego veseli i budi uspomene kada su se želje i mogućnosti vrhunskih performansi i niske potrošnje dijagonalno razilazile, a sada su postale stvarnost.
Da, istina je, HR-V bez obzira na masu i snagu motora zaista ima prosječnu potrošnju oko 5 litara. Ok, navikli smo na benzince, a ovo je dizel pa to možda i ispada presudno. Ali je i dalje skup. I to je to. Sve drugo o Hondi znamo. Sjajnih performansi, solidnog dizajna interijera, multi preklopivih sjedala za maksimalnu iskoristivost prostora. Nema se tu što reći. Ali definitivno na žalost ne konkurira za prvi izbor u svom segmentu. Pogledajte neke kadrove u priloženom videu.