Prednji dio ima novu masku, odbojnik i svjetla, a slične su promjene i straga. Auto je već stigao na naše tržište, a nude se tri motora, četiri opreme i jedan potpuno električni model
Vozili smo novi VW Up: Malim koracima do velikih promjena
Mnogo, naizgled malih promjena i njihov veliki efekt. Tako bi se ukratko mogao opisati redizajn najmanjeg VW-a koji je na tržištu već šest godina i koji je kod nas od početka zagospodario klasom.
Prednji dio sada izgleda agresivnije i ozbiljnije, a stražnji je zbog novih svjetla dobio više osobnosti. Vedrinu podižu i nove kombinacije boja te naplatci. Unutra je promijenjeno sve bitno. Up je dobio novu ploču s instrumentima, nove komande klima-uređaja (od sada i automatski), novi infotainment uređaj, s atraktivnijim zaslonom. Također u ponudi više nema dodatnog zaslona osjetljivog na dodir koji je do sada služio za navigaciju, spajanje telefona, reprodukciju MP3 audio datoteka i kao napredno putno računalo. Njegove funkcije sada preuzima pametni telefon vlasnika koji uz posebnu aplikaciju može prikazivati navigaciju, svirati glazbu s interneta i prikazivati razne zanimljive podatke o vozilu, potrošnji, stilu vožnje.
Osnovni Up u principu ima sve potrebno. U seriji su klima, električni paket i sasvim solidan udio uređaj. Želite li pak šminku Volkswagen nudi još tri razine opreme od kojih je posebno zanimljiva Beats izvedba, serijski putujući disko, s audio sustavom tvrtke Beats By Dre snage 300W. Ponuda motora je proširena. U društvo poznatih 3-clindričnih agregata sa 60 i 75 KS, stigao je i turbo s 90 KS s kojim Up do 100 km/h ubrza za 9,9 sekundi i pojuri 185 km/h. Osnovni up stoji 72.954, a najskuplji električni s 82 KS 201.491 kunu.