Kod Scenica je SUV dojam postignut prvenstveno impresivnim kotačima od 20 inča, a u Renaultu kažu da ove gume čudnih dimenzija stoje kao i usporedive gume od 17 inča
Vozili smo novi Renault Scenic: I njega ulovilo crossover ludilo
Dok SUV-ovi vladaju svijetom automobila, monovolumeni sve više padaju u drugi plan. Zato je Renault svoje monovolumene izgledom odlučio približiti SUV-ovima.
Prvi je bio Espace, a sada je na red stigao i Scenic. Kod njega je SUV dojam postignut prvenstveno impresivnim kotačima od 20 inča. Ova izvedba standardna je za sve verzije Scenica, od najslabije opreme i motora do top modela. U Renaultu tvrde da njihove gume čudnih dimenzija (195/55 R20) stoje isto kao i usporedive gume od 17 inča pa to neće biti dodatni teret za kupce.
Vizualni trik s kotačima je upalio, Scenic izgleda dojmljivo, bilo u klasičnoj ili produženoj Grand Scenic izvedbi koja ima potpuno drugačiji stražnji dio. Automobil dugačak 441 centimetar (463 Grand) ima vrlo prostranu unutrašnjost. Klasični Scenic nudi pet mjesta, a Grand Scenic serijski dolazi sa sedam. U prtljažnik stane raskošnih 506, odnosno 533 litre. Nude se benzinski 1,2 turbomotori snage 115 i 130 KS i dizeli s 95, 110, 130 i 160 KS. Kupac također može birati između ručnih šesterobrzinskih mjenjača te automatika s dvostrukom spojkom koji imaju 6 ili 7 brzina.
U vožnji je Scenic udoban te tih, no istodobno suvereno prolazi zavoje. Na našem se tržištu nudi u kombinaciji s pet paketa opreme, a najjeftiniji model stoji 131.900 kn. Grand Scenic je 12.000 kn skuplji.