Ima li neka kineska, japanska pa čak i europska marka, a da nam ne dolazi preko Slovenije?
B.L.Devín
22.2.2024.
Čast tebi, ali kad bi vidio kako izgleda luka Koper, organizaciju rada u njoj i njenu željezničku povezanost sa Europom, pa to usporedio sa riječkom lukom, ond
a bi ti sve bilo jasno, glede Kineza, Japanaca i Korejanaca (iako se auti Japanaca i Korejanaca večinom u Europi rade). A glede EU, pa zapadnije je od Slovenije, i opet željeznička mreža kudikamo bolja i organiziranija od naše, što znači povezanost sa Europom, i imamo to što imamo. Sve u svemu, što je to tako, i što nemamo (osim proizvodnje nekih auto djelova) nikakvu auto industriju moremo zahvaliti željeznici koja nam je takva kakva je.
Prikaži još ↓
ka
kaius
22.2.2024.
prijatelj radi baš na to u kopru,iskrcava vozila sa brodova,radi često i po 12 sati.nema da fali
global
22.2.2024.
Ne govorim ja o transportnim putevima nego o zastupnicima, ta priča je identična onoj kad mala mađarska pumpa kupi INA-u. A možemo i o Kopru i Rijeci… kad je Ri
jeka bila luka broj 1 u Jadranu Kopar nije bio ni sjena današnje Rijeke… Razloge i krivce zašto je Rijeka danas tu gdje je treba tražiti u svim onima zbog kojih smo zadnja rupa na svirali EU umjesto da smo bar u sredini gdje i realno i pripadamo.
Prikaži još ↓
ic
ichbin2
22.2.2024.
koreanci su htjeli uzet u koncesiju rijčku luku i da bi sve njihovo za evropu išlo preko rijeke, ali politika ni dala
global
22.2.2024.
Politika odnosno oni koji njome diktiraju ne želi razvoj Hrvatske, to je jasno na tisućama primjera.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .