Obavijesti

Tech

Komentari 41

Vozili smo Bentley Mulsanne: Impresivan u svakom pogledu

Vozili smo Bentley Mulsanne: Impresivan u svakom pogledu
5

U Rovinju smo isprobali Mulsanne, Bentleyev pandan Rolls Royce Phantomu. Pokreće ga biturbo V8 motor od čak 512 KS, a u Njemačkoj stoji 340.000 eura

Naš prekrasni Rovinj, koji je sredinom travnja bio poligon u atraktivnom Red Bullovu natjecanju akrobatskih aviona, sad je kao poligon za testne vožnje svojih superluksuznih modela odabrao Bentley. Ova slavna engleska marka automobila, osnovana još prije 95 godina, proizvodi neke od najprestižnijih automobila na svijetu, kojima može parirati jedino Rolls Royce. Bentleyi se također izrađuju dijelom ručno po željama i zahtjevima kupaca, a poznati su po tome što vrhunski komfor kombiniraju s ultrasportskim performansama.

To možda najbolje dočarava Mulsanne, najreprezentativniji model Bentleya - svojevrsna predsjednička limuzina za trkaću stazu - koji smo provozali okolicom Rovinja. Njegove dimenzije su impozantne - Mulsanne je duži od 5,5 metara, a s retrovizorima širi od 2,2 metra, pa ne čudi što je interijer raskošan prostorom, ali i opremom.

Kraljevska Kočija

- Sve što u Bentleyu izgleda kao drvo je pravo drvo, a kao metal je pravi metal - kaže Wolfgang Dürheimer, predsjednik Bentleya Europa, dok kucka noktom po otvoru ventilacije čiji difuzor zvoni poput vilice.

Stoga ne čudi što je automobil težak čak 2,7 tona, no to ne sprečava impresivno velik 6,75-litreni V8 s dva turbopunjača i nevjerojatnih 1020 Nm okretnog momenta da glomaznu limuzinu s mjesta do 100 km/h katapultira za tek nešto više od 5 sekundi. Brže od novog Porsche Macana S 3.0 Twinturbo ili Jaguara XK! No čak ni tada, dok iz motora izvlačite maksimum, a automatski mjenjač s čak osam brzina rapidno mijenja stupnjeve prijenosa, u unutrašnjosti se ne čuje ni motor, ni ventilacija, ni buka vjetra... Već samo glazba vrhunskog audiosustava s 14 zvučnika.

Zračni ovjes nudi nekoliko režima rada pa se ova impresivna limuzina trenutačno pretvara u kraljevsku kočiju ili pak rasni sportski automobil koji nevjerojatnom lakoćom svladava zavoje. I pritom ne gubi baš ništa od svoje elegancije i uglađenosti.

Čak 2,7 tona teška limuzina do 100 km/h stiže za 5,3 sekunde!

Učiniti ovako luksuznu i tešku limuzinu impresivno brzom nije nimalo lak zadatak. Golemi 6,75-litreni V8 rabi dva turbopunjača kako bi proizveo više od 1000 Nm okretnog momenta potrebnih da potjeraju 2,7 tona težak Mulsanne gotovo do 300 km/h!

TVORNIČKI PODACI:

Masa: 2685 kg
Dimenzije: 558x193x152cm
Obujam: 6750 ccm
Snaga: 377 kW/512 KS 
Moment: 1020 Nm 
Ubrzanje (0-100 km/h): 5,3 s
Najveća brzina: 296 km/h
Potrošnja: 16,9 l/100 km

Cijena: 340.000 eura (u Njemačkoj)

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 41
Uspješno lansirali prvi hrvatski satelit CroCube: Uspostavio je prvu komunikaciju sa Zemljom
HRVATI U SVEMIRU

Uspješno lansirali prvi hrvatski satelit CroCube: Uspostavio je prvu komunikaciju sa Zemljom

Uspješno lansiranje satelita počelo je danas u 12:34 sati po hrvatskom vremenu. U 14:16 CroCube se uspješno razmjestio iz rakete i poletio u svoju trajnu ekvatorsku orbitu oko Zemlje
Velika božićna rasprodaja na Steamu. Pogledajte deset naslova koje se isplati kupiti
VELIKI POPUSTI

Velika božićna rasprodaja na Steamu. Pogledajte deset naslova koje se isplati kupiti

Na popustu možete pronaći naslove kao što su Helldivers 2, Balatro i Hades 2, a PCGames je napravio listu deset najboljih igara koje morate imati.
Algebrin Stres Check pogled na 2025. daje pet preporuka za  konkurentnost Hrvatske i EU
SVE NAS JE MANJE

Algebrin Stres Check pogled na 2025. daje pet preporuka za konkurentnost Hrvatske i EU

Jača implementacija umjetne inteligencije u poslovanje javnih i privatnih institucija, internacionalizacija studija i privlačenje stranih studenata, racionalizacija neproduktivnih studijskih programa, nadogradnja digitalnih vještina pojedinaca i transparentno te stabilno ulaganje u R&D