Sve više proizvođača automobila upozorava na važnost izbjegavanja socijalnih kontakata u borbi protiv korona virusa. Najoriginalniju akciju je pokrenuo Volkswagen, a brzo mu se pridružio i Audi
PROTIV KORONE
Važno je držati razmak, a zato je i Volkswagen promijenio logo
Njemački proizvođači su privremeno simbolično promijenili svoje logotipove. Volkswagen je povećao razmak između slova V i W uz poruku - hvala što držite socijalnu distancu.
Audi je pak razdvojio svoja četiri kruga i poslao poruku - držite razmak, ostanite zajedno. Ovi logotipovi se neće koristiti na autima ili za komunikaciju tvrtke već su samo simbolična poruka.
Slične poteze napravile su i brojne tvrtke zvan automobilske industrije. Tako su svoje logotipove 'redizajnirali' McDonald's, proizvođač banana Chiquita, sportski klubovi, razne ustanove...
Odaberi temu koju želiš pratiti
Primaj sve nove vijesti o temi i budi u tijeku