Obavijesti

Tech

Komentari 6

Tvrtka Stellantis: 'Europa ne može proizvoditi pristupačne električne automobile'

Tvrtka Stellantis: 'Europa ne može proizvoditi pristupačne električne automobile'

Stellantis puno ulaže u električna vozila i planira u idućih deset godina proizvesti desetke modela, ali Tavares je u listopadu upozorio da će za cjenovno pristupačniju proizvodnju trebati još pet do šest godina

Multinacionalni automobilski div Stellantis zaključio je da trenutno u Europi ne može proizvoditi cjenovno pristupačna električna vozila i krenuo je u potragu za lokacijama s jeftinijom proizvodnjom, poput Indije, rekao je izvršni direktor.

Ako Indija sa svojom jeftinom bazom dobavljača do kraja iduće godine ispuni Stellantisove ciljeve u pogledu kvalitete i troškova, to bi moglo otvoriti vrata izvozu električnih vozila na druga tržišta, rekao je Carlos Tavares.

Mister Džirlo postavlja nova pravila na svjetskom tržištu električnih vozila
Mister Džirlo postavlja nova pravila na svjetskom tržištu električnih vozila

Stellantis proizvodi brendove poput Fiata, Chryslera, Peugeota i Opela.

- Europa zasada ne može proizvesti cjenovno pristupačna električna vozila. Zato bi se Indiji mogla ukazati velika prilika u vidu prodaje putničkih električnih automobila po pristupačnoj cijeni, uz zaštitu profitabilnosti - rekao je Tavares novinarima u srijedu na okruglom stolu u Indiji.

Stellantis puno ulaže u električna vozila i planira u idućih deset godina proizvesti desetke modela, ali Tavares je u listopadu upozorio da će za proizvodnju cjenovno pristupačnih električnih vozila na baterije trebati još pet do šest godina.

EU naredila: Hrvatska će uskoro morati izgraditi gomilu novih punionica za električna vozila
EU naredila: Hrvatska će uskoro morati izgraditi gomilu novih  punionica za električna vozila

Prilikom prvog posjeta Indiji nakon preuzimanja dužnosti glavnog izvršnog direktora Stellantisa, Tavares je rekao da tvrtka još radi na planu izvoza električnih vozila iz azijskog diva i da još nije donijela nikakve odluke.

Njegov posjet vremenski se poklopio s ulaskom kineskih proizvođača električnih vozila na europsko tržište. Cilj im je pridobiti potrošače cjenovno pristupačnijim automobilima koji su već prestigli većinu stranih konkurenata u Kini, najvećem svjetskom tržištu električnih vozila.

VIDEO Gužva je?! Odo ja gore... Testirali električni auto koji leti
VIDEO Gužva je?! Odo ja gore... Testirali električni auto koji leti

- U odnosima između Kine i zapadnog svijeta prisutna je napetost koja je u posljednje vrijeme sve izraženija. To će imati posljedice u poslovanju, a Indija je, očito, zemlja u najboljoj poziciji da iskoristi priliku - rekao je šef multinacionalnog proizvođača automobila.

Stellantis već proizvodi elektromotore i baterije, a planira proizvoditi i baterijske ćelije. Tavares i u Indiji želi nabavljati komponente za električna vozila, uključujući i baterije, od domaćih dobavljača, kako bi mogao konkurirati troškovima i cijenom.

- Problem je danas kod električnih vozila uglavnom cijena, a ne tehnologija - naglasio je.

 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 6
Uz Vile Velebita đaci u Otočcu slušali o važnosti čistih voda
EKOLOŠKI PROJEKT

Uz Vile Velebita đaci u Otočcu slušali o važnosti čistih voda

Nakon edukativnog i zanimljivog predavanja o mitovima, legendama, pjesmama i pričama o Velebitu, velebitskim vilama i o čuvaricama velebitskih izvora učenici su imali likovnu radionicu o rijekama i izvorima
Olić otvoreno o Mandžukiću, Daliću i zašto je zvao Mikića, a Durdova nije: 'Nije to isti slučaj'
INTERVJU ZA 24SATA

Olić otvoreno o Mandžukiću, Daliću i zašto je zvao Mikića, a Durdova nije: 'Nije to isti slučaj'

Bilo je vrijeme da odem od Dalića i okušam se samostalno. Gvardiol i Kovačić su bili ekstra talenti, a Modrić je s 20 još bio u Zaprešiću pa je postao najbolji svjetski veznjak svih vremena. Mladi samo moraju raditi i sve će doći