Obavijesti

Tech

Komentari 0

Tehno divovi vladaju: Ovo su najvrjedniji brendovi na svijetu

Tehno divovi vladaju: Ovo su najvrjedniji brendovi na svijetu
1

Ove su se godine na listi najvrjednijih 100 svjetskih brendova po prvi puta pojavili Ferrari (88. mjesto), Netflix (78.) i Salesforce.com (84.), dok na vrhu već godinama vladaju iste kompanije

Apple je najvrjedniji svjetski brend, a slijede ga Google i Microsoft, pokazuje analiza međunarodne konzultantske kuće Interbrand, koja tradicionalno rangira najjače svjetske brendove. 

Petu godinu za redom Apple i Google zauzimaju prva dva mjesta, pri čemu je brend Apple u odnosu na prošlu godinu povećao vrijednost za tri posto, na 184,2 milijarde dolara, a Google za šest posto, na 141,7 milijardi dolara.

Microsoft se popeo na treće mjesto kao jedan od 16 brendova koji su ostvarili dvoznamenkasti međugodišnji rast vrijednosti. Četvrta je Coca Cola, a slijede Amazon, Samsung, Toyota, Facebook, Mercedes-Benz i IBM koji zaključuje listu prvih deset globalnih brendova po financijskoj vrijednosti.

Ove su se godine na listi najvrjednijih 100 svjetskih brendova po prvi puta pojavili Ferrari (88. mjesto), Netflix (78.) i Salesforce.com (84.).

Najveći postotni rast vrijednosti u odnosu na 2016. godinu ostvarili su Facebook (48 posto), Amazon (29 posto), Adobe (19 posto), Adidas (17 posto) i Starbucks (16 posto).

Više od polovine najvrjednijih svjetskih brendova dolazi iz četiriju sektora - automobilske industrije (16), naprednih tehnologija (15), financijskih usluga (12) i robe široke potrošnje (9).

Maloprodaja je najbrže rastući sektor, promatra li se rast vrijednosti brendova u postocima (19 posto), a slijede sportske oprema (10 posto), tehnologija (8 posto), logistika (7 posto) i financijske usluge (6 posto).

Ukupna vrijednost najvećih sto globalnih brendova je 1.870 milijardi dolara i u odnosu na 2016. godinu porasla je za 4,2 posto, kaže se u Interbrandovoj analizi.

Interbrandova metodologija temelji se na tri ključne sastavnice: financijskoj izvedbi robnih marki proizvoda i usluga, utjecaju branda na potrošački odabir i snazi kojom brend pridonosi stabilnosti i zaradi kompanije.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Kristijan Iličić: Na Maliju sam ležao 50 sati pokriven u jednom čamcu, skrivao se od terorista
EKSKLUZIVAN INTERVJU ZA 24SATA

Kristijan Iličić: Na Maliju sam ležao 50 sati pokriven u jednom čamcu, skrivao se od terorista

Poznati travel influencer prvi je Hrvat koji je proputovao svih 197. država svijeta. Šri Lanka mu je bila posljednja na listi, otkriva nam u koju se zemlju ne bi vraćao, koja mu je najdraža, ali i kako je sve krenulo
Tamia Šeme je pobjednica 11. sezone 'Supertalenta'...
FINALE 'SUPERTALENTA'

Tamia Šeme je pobjednica 11. sezone 'Supertalenta'...

Gledatelji su odabrali - Tamia Šeme je pobjednica 11. sezone 'Supertalenta'!
Ako nećemo imati više od korice kruha, i nju ćemo podijeliti, samo da djeca ostanu zajedno
PUNA KUĆA

Ako nećemo imati više od korice kruha, i nju ćemo podijeliti, samo da djeca ostanu zajedno

Ivana i Mario posvojili su petero djece, a sve kako bi biološka braća mogla ostati i odrasti zajedno, jer kako kažu: 'Nije humano razdvajati djecu koja su već prošla toliko toga u svojemu malom životu'