Na autocesti i otvorenoj cesti pruža komfor i dobru potrošnju. Izmjerili smo 7,2 l/100 km što je bolje od modela s ručnim mjenjačem. Dolazi i s manualnim modom
Subaru je dobio miran i tih automatik koji ne troši puno
Subaru od sada nudi svoj dizelski bokser motor (150 KS i 350 Nm) u kombinaciji s kontinuiranim varijabilnim automatikom (CVT) u Outbacku. Mjenjač ima dva režima rada, automatski i manualni, kod kojeg elektronika simulira 7 brzina, a vozač ih može mijenjati pomoću polugica iza upravljača.
Postoji i “Adaptive control”, koji prepoznaje potrebu za dinamičnijom vožnjom (ako se jako stisne gas) ili pak usporavanjem (kočenje motorom na nizbrdici ili kočenju), i sam prebacuje mjenjač u najbolju poziciju. Mjenjač radi vrlo glatko i tiho, čemu pridonosi i poboljšana izolacija u Outbacku. Na autocesti i otvorenoj cesti pruža komfor i dobru potrošnju. Izmjerili smo 7,2 l/100 km, što je bolje od modela s ručnim mjenjačem.
U manualnom modu može se voziti i dinamično. Doduše, ne baš kao moderni europski automatici s dvije spojke, ali vrlo zadovoljavajuće. Cijena Outbacka s ovim mjenjačem i početnom opremom iznosi 314.990 kuna.