Obavijesti

Tech

Što je omnichannel marketing i zašto je neophodan u modernom marketingu?

Što je omnichannel marketing i zašto je neophodan u modernom marketingu?

Na panelu #MARKETING u organizaciji 24sata gostovali su eminentni domaći stručnjaci za omnichannel marketing, podijelili iskustva te raspravljali o ovoj važnoj temi za uspješno poslovanje

Omnichannel marketing odnosi se na osiguravanje pozitivnog i besprijekornog korisničkog iskustva tijekom cijelog korisničkog putovanja kroz sve online i offline kanale.  

Online kanala koji se koriste za promociju brendova je sve više. Osim web stranice, brendovi imaju i aplikacije, accounte na društvenim mrežama, koristi se e-mail marketing, šalju SMS-ove, WhatsApp i slični alati za poruke, chatbotove i  još mnogo toga. No, istovremeno korisnici koriste i offline kanale, dolaze u trgovine, susreću se s brendovima na događanjima uživo, komuniciraju putem call centara i slično.  

Svi kanali koji se koriste mogu se smatrati neovisnim kanalima, budući da se mogu koristiti svaki za sebe, u jednosmjernoj ili interaktivnoj dvosmjernoj komunikaciji. No, kako se broj kanala povećao, povećala se mogućnost nepovezanog korisničkog iskustva. Više kanala skupa stvara složenu matricu mogućih načina kako pristupiti kupcu ponudom, komunikacijom, kako osigurati uslugu i dobro korisničko iskustvo. 

Koncept integracije kanala komunikacije, promocije, ali i distribucije te prilagodba višekanalnom konceptu, zove se omnichannel pristup marketingu te predstavlja vrlo važno područje u marketingu.  

S druge strane, tehnologija strelovito napreduje, a tvrtke moraju pronaći strateški odgovor tranzicije iz multichannel u omnichannel paradigmu suradnje sa svojim klijentima ili korisnicima. U toj tranziciji brojni su izazovi: od nepostojanja jasne strateške vizije, nedostataka procesa, vještina i znanja do organizacijskih izazova i onih pri upravljanju podacima. 

Na panelu #MARKETING u organizaciji 24sata gostovali su eminentni domaći stručnjaci za omnichannel marketing podijelili iskustva te raspravljali o ovoj važnoj temi za uspješno poslovanje. 

Moderator panela bio je Senad Kulenović, Managing partner u tvrtki Agilcon. Nakon uspješne korporativne karijere u telekomunikacijama, gdje je između ostalog, u Hrvatskom Telekomu bio odgovoran za eBusiness, Senad je postao suosnivač Agilcona, tvrtke koja je partner Salesforcea za implementaciju CRM rješenja za prodaju, marketing i službu za korisnike. Na Salesforceovoj platformi, vodećem svjetskom rješenju u CRM području, Agilcon nudi rješenja za optimizaciju procesa u područjima upravljanja kupcima te potiču transformaciju poslovanja.  

Gosti panela: 

Monika Majstorović, Direktorica marketinga za privatne korisnike, A1 Hrvatska 

Monika ima više od 15 godina marketinškog iskustva na raznim komercijalnim pozicijama unutar međunarodnih telekom i ICT tvrtki, gdje je prikupila značajno iskustvo u marketinškoj strategiji, transformaciji, upravljanju proizvodima, komunikaciji i brendiranju. Danas je direktorica marketinga za privatne korisnike A1 Hrvatska, tvrtke,koja je dio A1 Telekom Austria Grupe - vodećeg pružatelja digitalnih usluga i komunikacijskih rješenja u centralnoj i istočnoj Europi. A1 Hrvatska zapošljava oko 2000 ljudi te brine o potrebama 2 milijuna svojih korisnika. 

Kristijan Krištić, direktor i suvlasnik Rox Beauty 

Rox d.o.o., tvrtka u kojoj je Kristijan suvlasnik i direktor, već se 30 godina bavi distribucijom, proizvodnjom i veleprodajom asortimana robe široke potrošnje. U svom portfoliju imaju globalno prisutne svjetske brendove te vlastite robne marke iz više segmenata, a osim na hrvatskom tržištu, posluju u cijeloj regiji. Svoju ponudu baziraju na proizvodima dokazane vrijednosti i kvalitete, a u zadnje 4 godine uspješno su razvili poslovanje u segmentu premium uređaja za uljepšavanje kao ROX Beauty, te su uz vlastite Rox Beauty trgovine, razvili jak online kanal.

Kristian Uwe Ćurković, Osnivač i CEO, AdScanner 

Kristian je dobro poznat u svijetu telekomunikacija kao osnivač i Član uprave H1 Telekoma. Danas je suosnivač uspješnog startupa AdScanner, koji razvija rješenja na vlastitim, interno razvijenim algoritmima umjetne inteligencije i big dati. Cilj im je postavljanje svjetskog standarda u praćenju TV oglašavanja. AdScanner, jedan od najnaprednijih hrvatskih martech startupa, broji više od 100 zaposlenika, a do sada su primili osam milijuna eura investicija. U posljednjih 18 mjeseci udvostručili su broj zaposlenika i utrostručili prihod, a sada se šire na najveće EU marketinško tržište - Njemačku. 

Kompleksnost broja kanala postaje veća i potrebno je jako dobro razumjeti ponašanje kupaca. Koristeći višekanalni marketinški pristup, moguće je preciznije i učinkovitije ciljati korisnike s promocijama. Istovremeno višekanalnim pristupom, kupcima se pruža besprijekorno i konzistentno iskustvo.  

Novi #MARKETING panel donosimo USKORO! Stay tuned… 

#MARKETING PANELI

24sata donosi panel diskusije #MARKETING koje se bave aktualnim temama iz svijeta marketinga, medija i komunikacija, a namijenjene su svim zaljubljenicima u digitalne trendove iz business svijeta.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Od prestiža do profita: Zavirili smo u svijet luksuznih brendova
#MARKETING

Od prestiža do profita: Zavirili smo u svijet luksuznih brendova

Hermès, Chanel, Dior, Rolls-Royce, Rolex, Louis Vuitton, Gucci, Tiffany & Co… na koje luksuzne brendove vi prvo pomislite?
Kako se definira luksuz, a kako upravlja luksuznim markama
USKORO

Kako se definira luksuz, a kako upravlja luksuznim markama

Luksuzne marke više nisu obiteljske tvrtke kako je to nekada bilo i upravljanje luksuznim markama zapravo postaje upravljanje luksuznim megamarkama, odnosno kompleksan i globalan posao
Donosimo novi #MARKETING panel: Marketing za globalna tržišta
PROMO

Donosimo novi #MARKETING panel: Marketing za globalna tržišta

24sata donosi panel diskusije #MARKETING koje se bave aktualnim temama iz svijeta marketinga, medija i komunikacija, a namijenjene su svim zaljubljenicima u digitalne trendove iz business svijeta