Bilo bi logično da dobar novinar napiše članak u kojem će ući malo dublje u problematiku, ali to traži i malo truda.
Napad na dizel je orkestriran i smišljen od određenih lobija i podržan od podmićenih i(li) glupih političara. Bajke o štetnosti i broju mrtvih je priča za stoku sitnog zuba koju mediji bez problema prenose. Sve o štetnosti NOx spojeva se znalo i početkom tisućljeća, ali su onda uporno gurali priču o CO2. Tada ih "tisuće" mrtvih od dizela, koji su u to vrijeme daleko više zagađivali, nisu zanimale. Ovo je tek prvi korak i vrlo brzo će doći i benzinci na red. Što se struje tiče zaboravlja se da ona ne pada sa neba nego se treba i proizvesti. A nekih 40% struje još uvijek dolazi iz ugljena. On, naravno, nije štetan. I onih 10% iz nuklearki i 5% iz mazuta isto nisu bitni. Što se malo ne piše i o robovskoj radnoj snazi koja vadi rudu za baterije? O zagađenju tih istih baterija prilikom proizvodnje i recikliranja? A o zagađenju kod proizvodnje i recikliranja solarnih panela?
Ali ne, lakše je napisati da je Toyota odustala od dizela, firma koja nikad nije uspjela niti napraviti pošten dizel motor.
MAKANTAHI
17.9.2018.
ostaje jedino plin -manje ce o dva , i gotovo bez čađe i eno iksa
fa
fazer
17.9.2018.
Toyota nikad nije uspjela napraviti pošten dizel motor?????
Perica12
17.9.2018.
Možda sam se krivo izrazio. Toyota nije izuzetak, japanci generalno nisu napravili pošten dizel.
John_Wick
17.9.2018.
Perica - sa svime se slažem što si napisao, sve do ovog kraja kada si sve zasro.. Toyotin D4D je vrhunski motor.. pogotovo kod ovih starijih modela.. motor 2.2
razvija 175 KS snagu, a troši 6 l kombinirane vožnje, izuzetno izdržljiv motor koji je vise nego pouzdan, u samom vrhu pouzdanosti.. također, Honda je isto tako napravila svoj dizel i-CTDI, 2.2 140 KS, 7 l kombinirane potrošnje, motor koji će nakon raspada cijele karoserije upaliti iz prve kao i prvog dana kada je izašao iz tvornice.. na njemu nema velikog servisa, ako je redovno mjenjano ulje, tek na nekih 400 000 km ćeš mjenjati lanac i španere.. a uz to motor koji traži da ga se stišće i čupa dušu, i uvijek će upaliti bez greške.. za ova motora pričam iz iskustva, tih godina su posrali njemce koji su slovili kao kraljevi dizelaša.. nek stane golf ili audi dizel tamo iz 2006. godine i hondin dizel, ova prva dva ko traktori rade, a Hondin puno tiši i mirniji.. tako da, znaju Japanci raditi i dizel motore, štoviše, odlične dizelaše rade, kada to hoće.. ali s obzirom da su kraljevi benzinaca, i dalje je glavni fokus na benzinca kod njih
Prikaži još ↓
Perica12
17.9.2018.
Što da ti kažem, to mi je struka.
Magistarski rad (istina, davnih dana) mi je na temu motora sa unutarnjim sagorijevanjem, tako da znam o čemu pričam. Uvijek, b
aš uvijek nešto zaseru.
To što si ti zadovoljan sa svojim autom je pohvalno, ali ja na motor(e) gledam drugačije od tebe.
Tako da, ponavljam, japanci nisu nikad uspjeli konstruirati pošteni dizel za osobna vozila.
Prikaži još ↓
John_Wick
17.9.2018.
Pitaj bilo kojeg vlasnika Honde sa dizel motorom ili Toyote, da li su ikada imali problema s tim motorom, pa ćeš vidjeti što će ti odgovoriti.. ja ne znam ni je
dnog hondaša da je imao problema sa dizel motorom.. a krećem se u tim krugovima.. lako možeš i na forumima pogledati, što će ti ljudi reći.. najgori dizel motor je onaj 2.0 TDI od VW.. od dizni, pa do uljne pumpe i pucanja bloka motora.. ne bi to kupio nikad, osim da sam mazohist
Prikaži još ↓
Perica12
17.9.2018.
Isto tako će ti mnogi vlasnici TDI-a (kojeg ja uopće nisam spominjao) kazati da nikad nebi kupili japanski dizel.
Ali ti i dalje ne shvaćaš o čemu pričam.
Ja mo
gu imati srčanu manu i cijeli život se baviti sportom i umrijeti u 90-toj.
Što to dokazuje?
Da ja nemam srčanu manu?
Prikaži još ↓
John_Wick
17.9.2018.
Pa koja je to mana na japanskom dizelu? Ako od 100 japanskih dizela imaš 3 koja su imali probleme, znači iznimka, greške se događaju.. to ne znači da su cjeloku
pno nepouzdani i loši motori, ako onih 97% vozi bez greške cijeli životini vijek koji traje bez problema preko pola milijuna km
Prikaži još ↓
EdgarAllanP
17.9.2018.
ja samo znam da skoro svaki drugi dizel u hrvatskoj kad vozis iza njega dimi i smrdi.. ljudi sa njima rade puno kilometara, lose ih odrzavaju da prodju sta jeft
inije, toce dizel upitne kvalitete ili od svercera... i vecinom su to auti 5-6 pa na vise godina starosti..
Prikaži još ↓
Perica12
17.9.2018.
Dok god sa 100 Kn u prometnoj možeš proći tehnički, tako će biti.
Iza ispravnog Euro6 dizela nema dima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .